Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat B5 - zatrzaśnięty, a kluczyk w środku.

oidakra 14 Paź 2009 18:53 7843 7
  • #1 14 Paź 2009 18:53
    oidakra
    Poziom 12  

Witam.
    Jestem posiadaczem pojazdu VW Passat 99' kombi. Zdarzyła mi się dzisiaj sytuacja taka jak w temacie. Problem już na szczęście rozwiązany;)
    Ale jestem bardzo ciekaw dlaczego on mi wyciął taki numer.
    Otóż jeżdżę nim od pół roku i wcześniej nic takiego się nie przytrafiło. Sprawa wygląda następująco: Mam uszkodzony mikrowłącznik w zamku w drzwiach kierowcy, zatem centralny z kluczyka mi nie działa. Nie przejmowałem się tym zbytnio, gdyż działa cały czas pilot. Ładnie kluczy wszystkie drzwi i uzbraja alarm (miga dioda przy ryglu).
    Zawsze gdy wyciągnąłem kluczyk ze stacyjki i wyszedłem z auta, to nie było mowy żeby się sam zamknął (podejrzewam, że to właśnie przez ten mikroswitch ta opcja autozamykania nie działa tak jak w innym autach).
    I moje pytanie rodzi się tutaj..:skąd nagle dzisiaj "przypomniało mu się", żeby zaryglować drzwi? Miałem gdzieś jechać i będąc już prawie w samochodzie wróciłem się do domu po telefon...i głupim trafem rzuciłem (bez obaw) kluczyk na fotel...poszedłem po ten telefon, wracam.....no i masz... sie passek popisał, że potrafi...
    I moje pytanie brzmi następująco: co jest tego przyczyną, że on się zamknął, skoro nigdy tego nie robił? Czy to jest wina tego uszkodzonego mikrowłącznika? Proszę o jakieś podpowiedzi...

Pozdrawiam

• #2 14 Paź 2009 19:45
    janusz2008
    Poziom 33  

Napewno, miałem tak wiele razy.

• #3 14 Paź 2009 19:55
    Wojtek010
    Poziom 11