Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TNK, splitter czy globo, jakie dekodery

cybul7 14 Paź 2009 22:40 6449 14
  • #1 14 Paź 2009 22:40
    cybul7
    Poziom 8  

Witam.
    Muszę podzielić TNK na kilka dekoderów. W temacie jestem osobą początkującą więc proszę o wyrozumiałość.

W tym momencie posiadam dekoder Ferguson 6900 w którym jest karta TNK oraz Ferguson 6600(?, chyba). Posiadam także splitter dzielący kartę na 3 urządzenia, z tego co wiem firmy Krzak (tak twierdzi osoba, która go kupowała 2-3 lata temu). Splitter działał z C+, niestety nie działa z TNK.

Kartę chcę podzielić na min 4 dekodery. Nie jestem jakoś specjalnie ograniczony finansowo.
    Słyszałem też o jakimś łączeniu dekoderów Globo i udostępnianiem karty.
    Prosiłbym o przedstawienie jak Wy dzielicie TNK, jakie macie urządzenia.
    Co będzie lepsze, splitter (jeśli tak, to jaki), czy zakup dekoderów Globo(jakich)?

0 14
  • #2 15 Paź 2009 17:06
    biber40
    Poziom 21  

cybul7 napisał:
    Witam.
    Muszę podzielić TNK na kilka dekoderów. W temacie jestem osobą początkującą więc proszę o wyrozumiałość.

W tym momencie posiadam dekoder Ferguson 6900 w którym jest karta TNK oraz Ferguson 6600(?, chyba). Posiadam także splitter dzielący kartę na 3 urządzenia, z tego co wiem firmy Krzak (tak twierdzi osoba, która go kupowała 2-3 lata temu). Splitter działał z C+, niestety nie działa z TNK.

Kartę chcę podzielić na min 4 dekodery. Nie jestem jakoś specjalnie ograniczony finansowo.
    Słyszałem też o jakimś łączeniu dekoderów Globo i udostępnianiem karty.
    Prosiłbym o przedstawienie jak Wy dzielicie TNK, jakie macie urządzenia.
    Co będzie lepsze, splitter (jeśli tak, to jaki), czy zakup dekoderów Globo(jakich)?

Zapoznaj się z tym tematem a stanie sie jasnosć!
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1166441.html

0
  • #3 15 Paź 2009 18:26
    cybul7
    Poziom 8