Witam, chciałabym kupić ekspres ciśnieniowy- najpierw myślałam o automacie Clatronic, ale po przeczytaniu Waszych opinii stwierdziłam że to bubel, a o automacie muszę zapomnieć, bo realny cenowo jest jedynie kolbowy. Mam bardzo skromne fundusze (studenckie na razie) więc cena 400 zł jest nieprzekraczalna- to właściwie i tak za dużo, ale bardzo chciałabym zrobić mężowi na gwiazdkę super prezent (do tej pory pił tylko rozpuszczałkę chociaż kawę bardzo lubi). Sama piję tylko cappuccino. Jestem kompletnym laikiem- stąd prośba o pomoc. Czytam Wasze opinie i opinie na ceneo od 7 godzin (!) i dostaję depresji- jak już mi się wydaję że znalazłam najlepszy model, okazuje się że chyba jednak nie. Na młynek (choć wiem już że b. ważny) na razie nie mam funduszy- może za jakiś czas.
Biorę obecnie pod uwagę:
~Zelmer Maestro 13Z013
-głośny,kiepska crema,zostaje błotko,tacka ciągle się grzeje i rdzewieje
~Electrolux (AEG) 150
-ponoć strasznie awaryjny, bardzo wrażliwy na stopień zmielenia kawy
~Saeco Via Vento
-ponoć okropnie brzydki (nie najważniejsze to,ale w końcu to prezent- chyba że faktycznie zdecydowanie przebija inne) i trochę przestarzały
~Saeco Nina
-trochę za drogi- jeśli nie bije innych na głowę, to raczej nie; głośny
~Zelmer Piano
-wydaje się że jest z najniższej klasy, więc kawa pewnie też najsłabsza
~Rowenta ES 5100
-na ostatnim miejscu bo ponoć hałasuje jak czołg,a kawa bardzo marna
Błagam o opinie bo głowa już mnie boli od tego. Chiałabym smaczną kawkę (żeby była warta tych 400 zł
), nie psujący się i w miarę prosty w obsłudze sprzęt.
Biorę obecnie pod uwagę:
~Zelmer Maestro 13Z013
-głośny,kiepska crema,zostaje błotko,tacka ciągle się grzeje i rdzewieje
~Electrolux (AEG) 150
-ponoć strasznie awaryjny, bardzo wrażliwy na stopień zmielenia kawy
~Saeco Via Vento
-ponoć okropnie brzydki (nie najważniejsze to,ale w końcu to prezent- chyba że faktycznie zdecydowanie przebija inne) i trochę przestarzały
~Saeco Nina