Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dobry ekspres ciśnieniowy za 300- 400zł

ebodenuan 17 Paź 2009 16:40 12325 9
  • #1 17 Paź 2009 16:40
    ebodenuan
    Poziom 1  

Witam, chciałabym kupić ekspres ciśnieniowy- najpierw myślałam o automacie Clatronic, ale po przeczytaniu Waszych opinii stwierdziłam że to bubel, a o automacie muszę zapomnieć, bo realny cenowo jest jedynie kolbowy. Mam bardzo skromne fundusze (studenckie na razie) więc cena 400 zł jest nieprzekraczalna- to właściwie i tak za dużo, ale bardzo chciałabym zrobić mężowi na gwiazdkę super prezent (do tej pory pił tylko rozpuszczałkę chociaż kawę bardzo lubi). Sama piję tylko cappuccino. Jestem kompletnym laikiem- stąd prośba o pomoc. Czytam Wasze opinie i opinie na ceneo od 7 godzin (!) i dostaję depresji- jak już mi się wydaję że znalazłam najlepszy model, okazuje się że chyba jednak nie. Na młynek (choć wiem już że b. ważny) na razie nie mam funduszy- może za jakiś czas.

Biorę obecnie pod uwagę:

~Zelmer Maestro 13Z013
    -głośny,kiepska crema,zostaje błotko,tacka ciągle się grzeje i rdzewieje
    ~Electrolux (AEG) 150
    -ponoć strasznie awaryjny, bardzo wrażliwy na stopień zmielenia kawy
    ~Saeco Via Vento
    -ponoć okropnie brzydki (nie najważniejsze to,ale w końcu to prezent- chyba że faktycznie zdecydowanie przebija inne) i trochę przestarzały
    ~Saeco Nina
    -trochę za drogi- jeśli nie bije innych na głowę, to raczej nie; głośny
    ~Zelmer Piano
    -wydaje się że jest z najniższej klasy, więc kawa pewnie też najsłabsza
    ~Rowenta ES 5100
    -na ostatnim miejscu bo ponoć hałasuje jak czołg,a kawa bardzo marna

Błagam o opinie bo głowa już mnie boli od tego. Chiałabym smaczną kawkę (żeby była warta tych 400 zł :) ), nie psujący się i w miarę prosty w obsłudze sprzęt.

0 9
  • #2 17 Paź 2009 23:28
    arekb81
    Poziom 25