Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw bora 1,9tdi 115km spadek mocy

17 Paź 2009 17:30 4624 9
  • Poziom 2  
    witam mam problem z vw bora. do 2 tysiecy obrotów jest bardzo mułowate. prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu.
  • Poziom 19  
    Przyczyn moze być wiele ale na początek sprawdz przepływkę.
  • Poziom 11  
    Odepnij przepływomierz i sprawdź ,przejedz się jak będzie poprawa to wina przepływomierza, kolejny warian to zapieczone kierowniczki w turbo...najlepiej podpiąć pod vaga
  • Poziom 35  
    Karol3012 napisał:
    do 2 tysiecy obrotów jest bardzo mułowate. prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu.


    łopatki zmiennej geometrii turbiny zacięły się w pozycji nie max doładowania tylko w połowie drogi ich regulacji i dlatego dopiero kopa dostaje przy 2 tyś. RPM. - demontaż turbinki i czyszczenie pomoże w 100% a aby się o tym przekonać to trzeba wykonać logi dynamiczne grupy 011.
  • Poziom 2  
    problem zaczoł sie wtedy kiedy jechałem szybko o koło200km/h i nagle przytrzymało mi auto tak jakby wszedł w tryb awaryjny zatrzymałem sie i zgasiłem śilnik. po odpaleniu było juz lepiej ale już nie tak jak powinno być. byłem u mechanika wymienił mi zaworek n75. ale dalej jest to samo. może miał ktoś taki przypadek prosze o pomoc.
  • Poziom 11  
    zrób logi dynamiczne to wyjasni wiecej, najprawdopodobniej jest to wina zacinajacych sie kierownic w turbo.
  • Poziom 11  
    sprawdź czy sztanga łącząca gruszkę z turbo się przesuwa. narazie nie musisz demontować turbo tylko samą gruszkę i ją rozruszaj(i kierowniczki tez) ,jakbym miał sprawnego laptopa to mógł bym ci sprawdzić vagiem
  • Poziom 2  
    panowie mam jeszcze takie pytanko żeby przeczyśćić kierowniczki trzeba wyciągać turbine???i jak rozruszać sztange??? z góry dziekuje.
  • Poziom 11  
    wjedź na kanał i zobaczysz taką gruche przy turbo. z niej wychodzi taki pret z który przestawia kierowniczki(czyszczenie kierownic wymaga demontażu turbo)zobacz czy da sie go przesuwać(ręcznie). jak nie to odkręć tą gruszkę i spróbuj rozruszać..Ale najlepiej zrobic test dynamiczny vagiem (komuterem)bedziesz wiedział co masz nie tak.bez brudzenia sie.
  • Poziom 31  
    Karol3012 napisał:
    panowie mam jeszcze takie pytanko żeby przeczyśćić kierowniczki trzeba wyciągać turbine???i jak rozruszać sztange??? z góry dziekuje.


    Na forum golf (chyba) jest opis ze zdjęciami jak wyczyścic kierownicę turbiny