Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BMW E34 szarpanie podczas hamowania

seba190 03 Lis 2009 19:37 6413 42
  • Pomocny post
    #31 03 Lis 2009 19:37
    Piotr520
    Poziom 22  

    Miałem taki sam problem i powód to tuleje górnych wahaczy.Niby wyglądały ok ale były miękie.Wystarczy skręcić koła na full powiedzmy w lewo i kopnąć w lewe koło ma ledwo drgnąć a nie latać jak galareta.

  • #32 03 Lis 2009 20:58
    seba190
    Poziom 14  

    Kolego Piotr520 posłucham Twojej rady i wymienię te tuleje bo to jedyne elementy w zawieszeniu które wzbudzają moje wątpliwości . Tylko nie wiem czy wymieniać same tuleje czy całe wahacze (oczywiście lamforder) bo te mają już ze 2 latka i trochę przejechane . Objaw jest taki że auto prowadzi się super, jedynie podczas hamowania przy prędkości od ok. 80-100 szarpie kierownicą i całym samochodem, na pedale nie czuć drgań, przy większych prędkościach prawie że nie czuć, poniżej 80 wcale .

  • #33 03 Lis 2009 21:03
    adam.1.1
    Poziom 17  

    Witam.od 99r.pracuje w motoryzacji. W obecnym czasie jestem zmuszony do poruszania się identycznym autem , znam je dość dobrze.
    Wiem jak się zachowuje kiedy były luzy na maglu , łożyskach różnych tarczach ham , kulkach , itp. .

    Wiem , że nie każdy , może pozwolić sobie na kupno dobrej jakości podzespołów.
    Ja do swego e34 montuje najtańsze , i wiem ,że nie są najlepsze i zdażają się wadliwe.

    Ja proponuję podjechać do wulkanizacji i osobiście zobaczyć jak wygłądają koła na maszynie (opony , czy są bez guzów) i wyważyć.
    Napewno nie szarpią wszystkie koła .
    Pojedyńczo odłączałbym koła przy pomocy metalowej kulki ,i podejrzewam , że doszedłbym które szarpie.
    Wtedy zamieniłbym tarcze P na L - L na P
    i zrobił powtórke.
    Jeżeli to nie tarcza , to piasta za np 108zł z all.....

    Podciśnienie (do serwa) nie skacze , aż tak żeby szarpało "heble" .
    Abs nie warjuje w ten sposób .

  • #34 03 Lis 2009 21:11
    manta
    Moderator Samochody

    Nie unoś się, ja grzebie od 20 lat i też nieraz krew mnie zalewa a w szczególności poprawki po innych.Z innej beczki a tył sprawdzałeś? Poduszki tylnej belki w szczeglności.

  • #35 03 Lis 2009 22:08
    seba190
    Poziom 14  

    Części które montuję do tego auta to jeżeli chodzi o zawiechę - lamforder więc nie ma mowy o częściach jakości dostępnych na allegro (to moje prywatne wozidło więc tylko górna półka), w sumie z mechaniką jestem na co dzień od około 14 lat i nigdy nie trafiłem na taki przypadek . Wyważarkę mam u siebie więc nie muszę używać żadnych magicznych w/w sposobów . Koledzy czytajcie posty przed odpowiedzią . Dzięki za zainteresowanie tematem !

  • #36 04 Lis 2009 07:16
    Piotr520
    Poziom 22  

    Po dwóch latach nie powinny się zużyć(moje miały 17lat:D).Wartało by rozebrać przednie zaciski wyciągnąć tłoczki i wszytko dokładnie wyczyścić.

  • #37 04 Lis 2009 22:05
    adam.1.1
    Poziom 17  

    Aha , wiec może drugi samochód bym kupił na konto tych SUPERCZĘŚCI -bo koszt kupna samych 4 piast jakości bdb to 1600zł , a gdzie tarcze i reszta ???
    Ja bym nie pisał , żeby czytali posty ,tylko zrobiłbym jak należy !!!


    Robienie UFO z E34 .

    Dodano po 6 [minuty]:

    Ja kupuje z dolnej i jest super . i jazda autostradą 240kmh i hamowanie też !
    Robię 2000km tygodniowo.
    Niewiem co wy robicie , ale to inny świat.

  • #38 04 Lis 2009 22:08
    Usunięty
  • #39 04 Lis 2009 23:44
    seba190
    Poziom 14  

    adam1.1 parę razy kupiłem części z dolnej półki i doszedłem do wniosku że to jest tak samo jak wycieranie dupy szkłem bo szybko musiałem wymieniać na normalne, drugą rzeczą jest to że mam bardzo dobre ceny na dobre części i nie będę pchał gówna żeby zaoszczędzić 30 zł tym bardziej że jeżdżę w trasy po 2-2.5 tys km w jedną stronę . A tak po za tym do E34 idą 2 piasty zespolone z łożyskami a nie cztery i nie kosztują tyle co napisałeś nawet z lamfordera . Dzięki za odpowiedzi, koniec tematu . Pozdrawiam .

  • #40 15 Lis 2009 21:37
    Mpower
    Poziom 9  

    kolego to co piszą z tymi wkładkami to jest prawda to samo miałem w golfie 3
    choć zawieszenie było nowe i nie byle co teraz mam e32 i zmieniałem zawieszenie z przodu po dwóch dniach miałem podobny problem szarpanie zaczynało się od 80km/h do 50km/h po prostu trzeba jeszcze raz dociągnąć
    śruby szczegół pompa też ma coś do powiedzenia tylko nie hamulcowa ale abs jeśli posiadasz ,jeżeli jest zapowietrzony układ i jeszcze jedna sprawa o której nawet mechanicy zapominają sam doszedłem dopiero przy pierwszej bmce drążek stabilizatora drążki i gumy sprawdziłeś ??? może tu jest problem

  • #41 22 Lis 2009 12:14
    hatsan1989
    Poziom 11  

    witam!mam podobny problem tylko jak hamuje to raz na jakis czas(ale rzadko) czuje pod pedalem duze bicie ,metaliczny stuk

    kolega tutaj wyzej adam 1 1 wspominal "Podciśnienie (do serwa) nie skacze , aż tak żeby szarpało "heble" .
    i mi cos szarpie i stuka pod pedalem jak mocniej przyhamuje ale tylko jak mocno hamuje
    bardzo bylbym wdzieczny gdyby ktos mogl doradzic czego to jest wina.

  • #42 20 Gru 2009 12:12
    adam.1.1
    Poziom 17  

    Pewnie tego samego , co twórcy posta - abs

  • #43 29 Gru 2009 21:35
    seba190
    Poziom 14  

    szarpanie było spowodowane uszkodzoną tuleją wahacza, a kolega adam 1.1 niech najpierw poczyta w internecie co to jest ABS i do czego służy zanim się odezwie

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo