Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Acer Aspire 6930G - podłączenie głośników 5.1 pytania

peloos27 18 Paź 2009 21:24 1882 3
  • #1 18 Paź 2009 21:24
    peloos27
    Poziom 1  

Na początek przepraszam jeśli piszę w złym dziale, nie wiedziałem gdzie wiec piszę tutaj.
    Chciałbym kupić sobie do mojego lapa(Acer 6930G) głośniki 5.1 i tu mam kilka pytań jako że jestem totalnie zielony w te tematy: Czy kupując standardowe głośniki 5.1 np. item770934911_genius...a_obud_wwa.html podłącze je do mojego laptopa bez stosowania jakiś przejściówek czy tym podobnych, jeśli tak to jak i czy uzyskam prawdziwe 5.1 czy udawane( słyszałem że przez posiadane przez mój laptop wyjścia, po jednym na słuchawki, mikrofon i głośniki, może dojść do emulowania dźwięku 5.1). Czy trzeba zakupić kartę zewnętrzną, jeśli tak czy znowu nie dojdzie do "udawania" dźwięku 5.1 gdyż, i tu znowu zasłyszane od "lepiej" znających się ode mnie, żeby otrzymać prawdziwe 5.1 na każdy głośnik powinno przypadać jedno wejście a np. taka karta 761451897_nowa_c..._usb_pilot.html tak mi przynajmniej się wydaje, tyle wyjść nie ma. Jeszcze raz przepraszam jeśli kogoś zaskoczyłem głupotą moich pytań, ale powtarzam na te tematy nie mam bladego pojęcia.

0 3
  • #2 18 Paź 2009 21:35
    on117
    Poziom 27  

Sprawdź czy masz program do sterowania głośnością, wyjściami itp. Jeżeli tak to sprawdź czy jest możliwość ustawić tak żeby na wszystkie wyjścia wychodził dźwięk 5.1, sprawdź czy działa słuchawkami.

0
  • #3 22 Paź 2009 10:35
    poldruk
    Poziom 20  

Witaj.

Jeśli karta dźwiękowa zawarta w laptopie jest wielokanałowa to jak najbardziej.
    Wtedy w pasku koło zegara lub też w Panelu sterowania będzie aplikacja dołączona do sterownika dźwięku.
    Za jej pomocą odpowiednio separuję się i steruje gniazdami w celu podpięcia większej ilości głośników.

Pozdrawiam

0
  • #4 22 Paź 2009 19:42
    krzy0