Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Corsa C cdti 2004 nie odpala

19 Paź 2009 17:26 11107 6
  • Poziom 2  
    Witam.
    Mam problem z Corsą, przestała odpalać. Po przekręceniu kluczyka, słyszę pompę, rozrusznik też kręci, ale mieszanka nie wybucha. Gdy wcisnę pedał gazu, to odpali. Nie wiem czy to przypadek, ale zdarzyło się to już kilka razy. Kolega z forum mówi, że to krokowiec. Powidzcie proszę, co to jest krokowiec, jaką funckję spełnia i gdzie on się znajduje.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 19  
    Jest to 1.3 czy 1.7 pisz dokładnie. Usterką tą może być zawor ciśnienia paliwa lub czujnik ciśnienia . Musisz sprawdzic jakie masz ciśnienie na przewodach.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 33  
    Chłopie, krokowiec to poważna sprawa. Trzeba mieć doświadczenie, a Ty jak sądze go nie masz?.
  • Poziom 2  
    1,3 cdti. Doświadczenia nie mam, dlatego wolę spytać się na forum, żeby byle mechanik nie robił mnie w bambuko. Co do mechaników, to jeden z nich powiedział mi, że to na 100% jest zawór EGR, którego koszt zakupu i robocizny to 600 zł. Cena trochę mnie poruszyła, więc zacząłem wąchać w necie o co chodzi z tym EGR-em i z tego co czytałem, to objawy związane z tym zaworem są inne. Przed chwilą chciałem zapalić samochód z wciśniętym pedałem gazu i klops, rozrusznik pracuje i tyle. Dzięki za odpowiedzi. Jeśli mogę prosić, to powiedzcie, gdzie znajduje się ten zawór ciśnienia paliwa i czujnik ciśnienia paliwa i przede wszystkim jak sprawdzić ich prawidłowe działanie. I jeszcze jedno, czy uważacie, że może to być przekaźnik pompy paliwowej. Ostatnie dni są wilgotne, może to ma jakiś wpływ na nie do końca sprawny przekaźnik, który raz podaje napięcie, a raz nie?
  • Poziom 14  
    iksmen2004 napisał:
    Jeśli mogę prosić, to powiedzcie, gdzie znajduje się ten zawór ciśnienia paliwa i czujnik ciśnienia paliwa i przede wszystkim jak sprawdzić ich prawidłowe działanie.


    Czujnik ciśnienia znajduje się na listwie comman rail a zawór ciśnienia na pompie comman rail.
    Do sprawdzenia ich poprawnego działania potrzebny ci jest tester diagnostyczny.
    Byłeś u mechanika zdiagnozował usterkę to niech ci ją usunie, jak samemu zaczniesz "naprawiać" to będziesz miał więcej jak jedną usterkę i zapłacisz więcej niż 600zl.
    pozdrawiam
  • Poziom 2  
    Witam,
    czym okazała sie ta usterka? ponieważ prawdopodobnie mam ten sam przypadek, przy tym samym modelu auta z tym samym silnikiem jezeli temperatura na dworze spada do około zera to auto poprostu nie odpala, jak na dworze się ociepli do okolo 3 to pali "na dotyk" - w związu z tym jeszcze pytanie czy na komputerze wykaze jakąs usterkę jak przyjadę z działającym autem?
  • Poziom 1  
    Cześc kolego Damieen, mam ten sam problem z tym samochodem, czy udalo się Tobie ustalic co jest popsute? jak jest okolo 0 lub ciplej samochod pali na dotyk przychodzi ochłodzenie auto nie do odpalenia trzeb zaciągac i 5m metrach odpala bez problmu tylko przez 5 minut zanim sie nie nagrzeje wogole nie reaguje na pedał gazu.