Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf 4 nie można wbic biegu, sprzęgło??

wwpiotr 27 Paź 2009 12:13 30974 40
  • #31
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #32
    jaromaster
    Poziom 2  
    Witam nie trzeba ani odpowietrzać ani wyjmować skrzyni... wystarczy zdjąć dekiel piatego biegu, wyciągnąć popychać (taki długi patyk) i zobaczyć czy nie jest wytarty z jednej strony. jesli tak bedzie to trzeba zadzwonić do ASO VW i zapytać jaką powinien owy "patyk" mieć długość. dokładnie taka operacja zajmuje mi 10 minut. wystarczy podlewarować auto, zdjąć koło i zdjąć dekielek (taki zielony okrągły z logo VW) i wszystko sie okaze!!!
  • #33
    marek1977
    Poziom 33  
    No raz pomógł :D Statystyka jest taka że na 18 potów ma 1 pomógł, a ty masz na 13.5 posta jeden punkt pomocy :D

    Zanim wyjmiesz skrzynie biegów sprawdź pompkę sprzęgła. Skoro było dobrze to mało prawdopodobne że się zepsuło. Jak się odpowietrza sprzęgło to nie rzadko się zdarza że strzela pompka. Zobacz czy nie masz mokro przy pedale sprzęgła, ale możesz zajrzeć też pod samochód i zobaczyć czy na połączeniu silnika ze skrzynia nie ma wycieku (może wysprzęglnik).
    Odkręć odpowietrznik i poczekaj żeby płyn hamulcowy sie przelał. Troszkę to potrwa, ale ładnie się odpowietrzy.
  • #34
    jarekpyzel
    Poziom 2  
    Zobaczyć popychacz pod deklem 5-go biegu!! Często zdarza się tak,ze się po prostu wyciera i jest za krótki. wymienić taki popychacz to 10 minut roboty...
  • #35
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #36
    marek1977
    Poziom 33  
    No chyba nie bardzo napisane. Nie wiem jak zajrzeć przez obudowę skrzyni do wysprzęglnika żeby sprawdzić czy on działa ???? Ja tego nie potrafię mimo wielu lat praktyki. widocznie jestem niedouczony :( Popka sprzęgła i wysprzęglnik to dwie różne części układu wysprzęglania. Tłok w pompce będzie zawsze pracował chyba że wypięty lub urwany więc nie sądzę że patrząc się na niego ktos stwierdzi czy nie ma wewnętrznego uszkodzenia.
  • #37
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #38
    marek1977
    Poziom 33  
    A to sorry nie wiedziałem :D jak widać w profilu zajmuję się inną marką :D Ale chciałem pomóc :D
  • #39
    olel
    Poziom 17  
    Wynikły jaja jak berety, a sam proszący o pomoc zgłupiał jak przeczytał wszystkie posty, wyjmuj skrzynie i zdejmij obudowe piątego biegu, napewno dowiesz się co jest grane.
  • #40
    bandi21
    Poziom 29  
    Ja wam powiem że jak czytam posty na tym forum to nie dziwię się że owik tak reaguje.Ja jestem niespotykanie spokojny człowiek ale tez się wkurzam jak czytam post napisany przez marek1977 .Facet zasłużony ale pomaga nawet jak nie umie,przecież nie wszyscy wszystko wiedzą ,po co to wszystko pisać?Znam wielu co w dobrej wierze narobili bałaganu,wystarczy popatrzeć na polityków.Panowie ,trochę umiaru nie musicie być tacy aktywni to nie wyścigi ,a może te czerwone znaczki w profilu namieszały wam w głowach?

    Dodano po 3 [minuty]:

    marek1977 napisał:
    A to sorry nie wiedziałem :D jak widać w profilu zajmuję się inną marką :D Ale chciałem pomóc :D


    O ten tekst mi chodziło z całym szacunkiem dla autora.
  • #41
    robokop
    Moderator Samochody
    Panowie, do ciężkiej cholery - jak to czytam to mi się scyzoryk otwiera. Pseudo podpowiadacze piszą bzdury, a Wy podejmuje cie rękawicę i dajecie się pompować jak małolaty.
    Opisane objawy daje uszkodzone, częściowo plastikowe łożysko oporowe - duży skok jałowy pedału, piszczenie po wciśnięciu i trudne, wręcz niemożliwe wbijanie biegów. To tyle - autor i tak am sobie nie poradzi z weryfikacją, wobec czego wątek zamykam. W przypadku usunięcia usterki proszę o kontakt - otworzę wątek dla opisania stwierdzonej przyczyny.