Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przekaznik pompki paliwa opel astra g 2000r

mario323 28 Wrz 2010 20:41 54113 45
  • #31 28 Wrz 2010 20:41
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  • #32 28 Wrz 2010 20:43
    alvarofun
    Poziom 17  

    wystarczy przekaźnik czasowy, ustawiasz czas po jakim ma się wyłączyć i po problemnie

  • #33 28 Wrz 2010 20:55
    Stiwen1
    Poziom 21  

    tak już też myślałem ale jak ma paliwo że jest już odpalony to właśnie ma za dużo paliwa i wywala przewody powrotne, czyli najlepiej żeby było np;1bar i już się wyłończyła pompka, tylko jak to zrobić.

  • #34 28 Wrz 2010 20:59
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  • #35 28 Wrz 2010 21:01
    Stiwen1
    Poziom 21  

    no mogło by być tak jak piszesz z tym prodem.tylko jak to zrobić

  • #36 28 Wrz 2010 21:11
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  • #37 28 Wrz 2010 21:19
    Stiwen1
    Poziom 21  

    no właśnie tylko ja nie wiem jak to zrobić czu mógłbyś mi jakoś to wytłumaczyć bym był bardzo wdzięczny pozdrawiam. Najlepiej to jak najprościej.

  • #38 29 Wrz 2010 15:43
    Stiwen1
    Poziom 21  

    Witam kolege Motronic i jak pomożesz mi a może mogę gdzieś takie coś kupić w całości co chyba że ty byś mi takie coś zrobił i bym kupił od ciebie co ty na to. Pozdrawiam.

  • #39 05 Paź 2010 00:10
    goliat
    Poziom 10  

    Zaloz zaworek zwrotny na waz blisko pompy i po problemie

  • #40 05 Paź 2010 09:25
    Stiwen1
    Poziom 21  

    ale czy na zasileniu czy na powrocie. Miałem założone zaworki na na zasileniu i powrocie na wysokości filtra paliwa i nic nie dało, a pompka sprawuje się dobrze tylko trzeba pamiętać żeby ją za długo nie pompować, i właśnie coś potrzebuje żeby mi pompowała na tej zasadzie jak w samochodzie benzynowym i wyłańczała się, jakieś przeciążenie by się przydało żeby to wyłańczało pompkę.

  • #41 05 Paź 2010 09:32
    goliat
    Poziom 10  

    Zaworki zawsze montuje sie na wezu zasilajacym ! Wypiernicz ten zaworek na powrocie.

  • #42 05 Paź 2010 23:18
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #43 06 Paź 2010 12:32
    Stiwen1
    Poziom 21  

    no właśnie dałem ale zwykłą od vectry b a o jakiej mówisz elektronicznej bo ta moja jak podłączę za długo to spadają węże powrotne a właśnie chciałbym coś dołożyć żeby ona się wyłańczała albo tak jak piszesz kolego tą elektryczną tylko jaka. pozdrawiam.

  • #44 03 Lip 2011 22:03
    Brodzik19
    Poziom 10  

    Witajcie....
    Mam Astre II 1.4 16 2003r Borykam się z problemem mianowicie takim że:

    Po przekręceniu zapłonu nie wł. sie Przekaźnik od pompy, po zmostkowaniu styków 30 i 87 na pompa pracuje, lecz nie odpala silnik. Po podłączeniu pod urządzenie diagnostyczne niema błędów tylko pojawia sie inspekcja w tym przy przypadku jest to wymiana oleju.
    silnik jest po remoncie głowicy przyczyna chyba jasna przy tym silniku. Znajomy mechanik snuł mi opcje uszkodzonego głownego sterownika czy jest to bardzo możliwe w tym przypadku??
    Wygląda na to że niema sterowania pompą paliwa i wtryskami, za pomocą samostartu silnik pracuje.
    Może ktoś miał podobny przypadek i coś podpowie??

  • #45 03 Lip 2011 22:28
    procekkk
    Poziom 24  

    na początek... podczas kręcenia rozrusznikiem widzi obroty silnika?
    przyczyn może być tysiące...podejrzewam brak kompetencji mechanika .... ale pomińmy to
    immo?
    zasilania?
    masy?