Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Awaria skrzyni automatycznej, chrysler voyager 3.3

ireneusz gagor 20 Oct 2009 14:11 17380 7
  • #1
    ireneusz gagor
    Level 2  
    Mam problem ze skrzynią automatyczną z auta chrysler grand voyager, skrzynia padła powoli, pierwsze problemy, które się zaczęły to tak jakby skrzynia przerzucała z wyższego biegu na niższy (coś w stylu z 4 na 2) Auto dostawało maksymalnych obrotów, po odjęciu nogi z gazu, wszystko wracało do normy, ale po jakimś czasie auto przestało funkcjonować. Gdy silnik osiągnął normalną temperaturę, to skrzynia dostawała wariacji i przechodziła w tryb awaryjny. Teraz, po wymianie wszystkiego w skrzyni jest dalej tak samo, gość włorzył mi inna sprawną skrzynie i dalej jest to samo. Inny mechanik chce znowu wymieniać wszystko w skrzyni, twierdząc ze to wina skrzyni a i sprzęgło też ponoć do regeneracji. W trakcie napraw wyskakiwały takie błędy: błąd przy zmianie trzeciego i czwartego biegu a po podłączeniu testera wyszła temperatura oleju około77 stopni i problem z solenoidem? (chyba dobrze to napisałem, bo to chyba chodzi o płytę sterującą) a to też było wymieniane. Ratujcie, bo chcą ode mnie ciężkie pieniądze a wydaje mi się że to jakaś drobnostka:cry:
  • #2
    Rudolfik210
    Level 1  
    Witam, kupiłem Voyagera z 1992 3.3 + gaz w automacie i tez zaczęły mi się problemy. Jak jest zimny to nie ma przyspieszenia ani na gazie ani na benzynie, dopiero jak sie silnik rozgrzeje to da sie jecha tym samochodem chociaż podczas gwałtownego przyspieszenia silnik zaczyna przerywac. Mam podejrzenie że to jakiś komputer albo pierdoła. Ostatnio silnik wogóle stracił moc i nie wiem co mam robic, narazie załuje że kupiłem ten samochód. Proszę o pomoc.
  • #3
    blacky2008
    Level 2  
    mam pytanie, jak potoczyła sie historia tej skrzyni biegów, bo mam podobne objawy
  • #4
    blacky2008
    Level 2  
    mój problem ze skrzynia juz rozwiązany,przynajmniej na razie.co zrobiłem? wszystkie możliwe wtyczki w skrzyni biegów rozłączone i przeczyszczone,łącznie z wtykami w lewym nadkolu (przed kołem).
  • #5
    jrobi80
    Level 10  
    Witam co do slabniecia silnika moge podpowiedziec ze to moze byc zawor egr zacina sie lub pozostaje otwarty.Najleprzym sposobem na przetestowanie go jast zablokowanie go np uszczelka bez srodkowej dziury wycieta np. z aluminiowej puszki .Najtanszy i najleprzy sposob po zablokowaniu przelotu do kolektora sacego zrob jazde probna jezeli widzisz efekt wymien zawor egr. Pozdrawiam. A co do automatycznej skrzyni biegow po przebudowie czyli remacie jezeli pojawiaja sie bledy w komputerze od selenoidow to znaczy problem z przewodamio a najczestrza awarja tych skrzyn jest awarja selenoida to jest ta skrzynka z duza kostka na skrzyni biegow albo sterownik w tym roczniku jest on chyba na blotniku od strony komory silnikowej.
    Przy naprawie takiej skrzyni powinno sie takze wymieniac zawsze dwa czujniki predkosci input shaft sensor i output shaft sensor wiem bo sam grzebalem w takich .Pozdrawiam
  • #6
    ireneusz gagor
    Level 2  
    Niestety auto nadal stoi w warsztacie,elektronik nie daje rady,czarna magia,podpinał dwa sterowniki i dalej lipa tak jakby ich nie było,sprawdził instalacje i nic
  • #8
    kawkhasz
    Level 10  
    Ja tak miałem - elektrozawory...