Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault master 3.0 dci nie odpala

20 Paź 2009 18:25 15995 16
  • Poziom 9  
    Witam wszystkich, Problem dotyczy renault mastera z silnikiem 3.0 dci 2004r. Samochód ma przejechane 60 000 km i nie chce sam odpalac dopiero po wtryśnieciu plaka do kolektora ssacego odpala ale to nie wszystko gaśnie po przekroczeniu 3000 obr. Samochód był podłączony pod kompa i nie ma błędów. w Serwisie Boscha też sie poddali.
  • Poziom 10  
    moze wylacznik wstrzasowy.
  • Poziom 9  
    auto nie bite 5 dni temu przywiezione z francji a i jest to wywrotke a wyłacznik na kompie by chyba pokazało
  • Poziom 10  
    od znajomego ktory sciaga przewaznie renaulty slyszalem,ze to sie czesto zdarza,i nie od stluczki tylko od dziurawych drog.
    sam nigdy nie mialem doczynienia,ale proponuje sprawdzic.
  • Poziom 9  
    Ok dzieki jutro odbiore samochód z serwisu Boscha i sprawdze ten czujnik wstrzasowy i napisze
  • Poziom 10  
    ale zeby w serwisie nie wiedzieli???
  • Poziom 39  
    Wyłącznik wstrząsowy- bzdura. Sprawdź przelewy wtryskiwacze odlatują.
  • Poziom 9  
    auto stało cały dzień w serwisie i na koncy zadzwonili i poinformowali mnie ze sie poddaja bo nie wiedza co to jest i ze jeszcze sie z takim czyms cie spotkali zeby auto nie chciało odpalic a w komputerze nie ma błędów. A na plaku auto odpala bez problemów.

    Dodano po 1 [minuty]:

    wtryskiwacze sprawdzone były w pierwszej kolejności sa ok.
  • Poziom 39  
    Jak ten samochód stoi w serwisie Boscha to ja jestem ksiądz. Podaj adres tego serwisu lub telefon to im jutro zadzwonię i wytłumaczę co trzeba sprawdzić. Przelewających wtryskiwaczy nie widać w komputerze ale widać niskie ciśnienie w szynie, albo to jest nędzny serwis albo coś ściemniasz.
  • Poziom 9  
    jest jeszcze jedna opcja: moze nic nie robili w tym serwisie a auto stoi w serwsie Bosch Service Sopniewski jarocin ul. wybudowana 59 tel.(062) 747-82-82.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    Zobacz na pompie ciśnieniowej zawór paliwa.Są tam małe 2 oringi(7mm wys.i 2mm grube) jak się zużyją to pompa nie da dużego ciśnienia i nie zapali.Latwo go zlokalizować bo jest podpięty kostką elekt. Zobacz tu http://www.espacepl.org/forum/topics26/3235.htm tam było w 2.2dci ale masz teraz odniesienie o co chodzi.A ten bosch jest do bani jak nie wiedzą jak się zabrać.
  • Poziom 9  
    Problem rozwiązany przyczyną była wadliwa pompa wysokiego ciśnienia a mianowicie peknięta obudowa i przeciek ropy. Poza tym zaworki na pompie były uszkodzone po wymianie pompu auto odpala bez problemu. Dzieki wszystkim za pomoc.
  • Poziom 2  
    witam mam problem z masterem 3.0DCI jadąc zgasł i nie odpala w ogóle ani się nie odezwie tylko kręci i tyle jeszcze pod komputer nie podpinałem ale może miał ktoś taki przypadek ja miałem taki że 1, 2, 3, jeździł normalnie 4, 5, 6, po 2tys obrotów błąd silnika i za chwile gasł ale znowu po odpaleniu jechał dalej normalnie i tak w koło, komputer nic nie pokazywał nawet serwisowy ale test z przelewami wytypował jeden wtrysk po wymianie wszystko ok
  • Poziom 2  
    Witam wszystkich potrzebuje pomocy fachowca chodzi o Mastera 3.0 dci 2004r.
    walczę z nim już pół roku problem jest taki że ciężko mu odpalić.
    Byłem już u trzech mechaników kasa idzie i dalej jest to samo.
    Wymienione było - pompka w zbiorniku,zawór ciśnienia,czujnik na listwie, próba przelewowa wtrysków i dalej jest tak samo?
    dziś jak zabierałem go z warsztatu paliłem go z plaka i dzwna sprawa trochę za dużo mu psiknąłem aż mu się cofnęło i zaczoł palić normalnie ? raz czy dwa razy już tak było i przez około 4/5 dni pali ok. 5 dnia zaczyna palić znowu co raz dłużej ?
    Mam nawet drugą pompę wysokiego ciśnienia, ale czy to może być ona?
    Może w okolicy warszawy jest ktoś kto mi pomoże.
  • Poziom 1  
    Na koncu listwy jest zawor mechaniczny wystaje sruba (17 klucz) jezeli podejdzie jakis brud to nie domyka i cisnienia nie moze dobic trzeba wykreci nie jest to prosta sprawa i najlepiej wynienic ewentualnie rozebrac wydmuchac i powino byc ok ale w pierszej kolejnosci sprawdzic wtryski przelewami potrafia pekac i tez gubi cisnienie z listwy
  • Poziom 2  
    Dzięki za info sprawdzę ten zawór , a przelewy były sprawdzane.

    Dodano po 2 [godziny] 16 [minuty]:

    Kolego czy możemy się skontaktować ?