Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes W126 SEL 500 niedomaga automatyczne ogrzewanie

Błażej 20 Oct 2009 22:44 3533 3
  • #1
    Błażej
    VIP Meritorious for electroda.pl
    To znaczy działa trochę jak chce. Strona pneumatyczna działa raczej bez zarzutu, bo wszystkie klapki i przysłony chodzą na podciśnieniach. Problem jest z ciepły powietrzem. Raz działa, raz nie. Po skręceniu na minimum i ponownym załączeniu ciepła czasem ciepłe powietrze jest, czasem się nie załącza, a czasem wyłącza po kilku chwilach.
    Ktoś walczył może z tym dość upierdliwym systemem?
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • #2
    manta
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Przy przejściu z grodzi na silnik masz kolanka u mnie było załamane,jest jakiś problem z odpowietrzeniem dopiero zdejmując przewody z nagrzewnicy przepchnęło płyn.Masz ogrzewanie przedniej szyby,tam jest termostat jak kiepski to grzeje szyba a nie nagrzewnica.
  • #3
    Gerri
    Mercedes specialist
    Tu poczytaj:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic405607.html

    Zasada działania jest ta sama - tylko że w Twoim przypadku jest jeden zawór zamiast dwóch. Po takim teście powinieneś wiedzieć, czy winny zawór czy elektronika. Można również zdjąć wtyczkę z zaworu - wtedy ciepłe powinno lecieć cały czas. Jeżeli nie - to winny zawór, zapowietrzenie lub pompka obiegowa.
  • #4
    Błażej
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Usterka wyjaśniona. Okazało się, że winną była membrana w zaworze. Tyle co pękła. Tyle co, bo tłoczek normalnie pracuje, zero śladów korozji, ale wszystko mokre. Więc usterka świeżynka. A tłoczek unieruchamiała chyba woda, która w czasie pracy dostawała się tam pod ciśnieniem i blokowała jego ruch. I szukam teraz zestawu naprawczego do tego zaworu. Co śmieszniejsze, to występuje on na rynek USA jako część zamienna (tłoczek z membraną, sitkiem i uszczelką czołową), a w Europie trzeba kupić cały zawór z obudową - cena około 200 €.