Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

skoda fabia 1,9 tdi pracuje czasami na 3 cylindrach

kowal198012 21 Paź 2009 22:35 2594 5
  • #1 21 Paź 2009 22:35
    kowal198012
    Poziom 2  

    problem jak w temacie.Na sterowniku nie ma żadnych błędów kable i sterownik sprawdzony. Rzecz nie dzieje się ciągle tylko czasami nie ważnie od temperatury silnika i od ilości kilometrów.Sprawdziłem dawkowanie pompowtryskiwaczy i to też jest ok. Filtry i oringi na wtryskach wymieniłem na nowe. może ktoś miał podobną usterkę?

    0 5
  • #2 21 Paź 2009 22:49
    viptradeac
    Poziom 19  

    A jak pracuje na 3 to dymi czy nie dymi ??

    0
  • #3 22 Paź 2009 01:05
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 26 Paź 2009 21:48
    kowal198012
    Poziom 2  

    ponoć nie dymi. dawkowanie sprawdziłem.

    Dodano po 10 [minuty]:

    Jak sprawdziłeś "dawkowanie"? Co wymieniłeś?
    kts ma takie fajne funkcje to i dawkowanie sprawdzisz
    pompowtrysk ma uszczelki wiesz jakie?......

    0
  • #5 01 Sty 2010 14:56
    Mariusz977
    Poziom 9  

    Witam. Nie wiem czy autko naprawiłeś ale miałem u siebie na warsztacie taki silnik jak twój. komputer pokazywał wypadanie zapłonu na 4 cyl.fachowcy od vw mówili ze padł pompo wtrysk.Albo wiązka do wtrysków. ALE NIE. Winowajcą był zaworek zwrotny na filtrze paliwa, po prostu paliwo które wracało leciało prosto do baku a nie do filtra. i efektem tego było nie równa praca silnika na wszystkich cylindrach bo nie miał na tyle paliwa.

    0
  • #6 01 Sty 2010 16:01
    mercedesik
    Poziom 25  

    Mariusz977 napisał:
    Witam. Nie wiem czy autko naprawiłeś ale miałem u siebie na warsztacie taki silnik jak twój. komputer pokazywał wypadanie zapłonu na 4 cyl.fachowcy od vw mówili ze padł pompo wtrysk.Albo wiązka do wtrysków. ALE NIE. Winowajcą był zaworek zwrotny na filtrze paliwa, po prostu paliwo które wracało leciało prosto do baku a nie do filtra. i efektem tego było nie równa praca silnika na wszystkich cylindrach bo nie miał na tyle paliwa.


    Coś to mało prawdopodobne jak dla mnie i to nie zaworek tylko termostat.

    0