Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

skoda fabia 1,9 tdi pracuje czasami na 3 cylindrach

kowal198012 21 Oct 2009 22:35 2993 5
Texa Poland
  • #1
    kowal198012
    Level 2  
    problem jak w temacie.Na sterowniku nie ma żadnych błędów kable i sterownik sprawdzony. Rzecz nie dzieje się ciągle tylko czasami nie ważnie od temperatury silnika i od ilości kilometrów.Sprawdziłem dawkowanie pompowtryskiwaczy i to też jest ok. Filtry i oringi na wtryskach wymieniłem na nowe. może ktoś miał podobną usterkę?
  • Texa Poland
  • #2
    viptradeac
    Level 19  
    A jak pracuje na 3 to dymi czy nie dymi ??
  • Texa Poland
  • #3
    User removed account
    User removed account  
  • #4
    kowal198012
    Level 2  
    ponoć nie dymi. dawkowanie sprawdziłem.

    Dodano po 10 [minuty]:

    Jak sprawdziłeś "dawkowanie"? Co wymieniłeś?
    kts ma takie fajne funkcje to i dawkowanie sprawdzisz
    pompowtrysk ma uszczelki wiesz jakie?......
  • #5
    Mariusz977
    Level 10  
    Witam. Nie wiem czy autko naprawiłeś ale miałem u siebie na warsztacie taki silnik jak twój. komputer pokazywał wypadanie zapłonu na 4 cyl.fachowcy od vw mówili ze padł pompo wtrysk.Albo wiązka do wtrysków. ALE NIE. Winowajcą był zaworek zwrotny na filtrze paliwa, po prostu paliwo które wracało leciało prosto do baku a nie do filtra. i efektem tego było nie równa praca silnika na wszystkich cylindrach bo nie miał na tyle paliwa.
  • #6
    mercedesik
    Level 26  
    Mariusz977 wrote:
    Witam. Nie wiem czy autko naprawiłeś ale miałem u siebie na warsztacie taki silnik jak twój. komputer pokazywał wypadanie zapłonu na 4 cyl.fachowcy od vw mówili ze padł pompo wtrysk.Albo wiązka do wtrysków. ALE NIE. Winowajcą był zaworek zwrotny na filtrze paliwa, po prostu paliwo które wracało leciało prosto do baku a nie do filtra. i efektem tego było nie równa praca silnika na wszystkich cylindrach bo nie miał na tyle paliwa.


    Coś to mało prawdopodobne jak dla mnie i to nie zaworek tylko termostat.