Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermoPasty.pl
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A4 1.8T AEB nadmierne zużycie paliwa

adamend 22 Paź 2009 22:18 17850 16
  • #1 22 Paź 2009 22:18
    adamend
    Poziom 9  

Problem jak w temacie, auto w chwili obecnej pali około 18 litrów na 100 kilometrów co powoduje "zarzucanie" świec zapłonowych. Wymieniona sonda lambda, czujniki temperatury powietrza zasysanego i silnika sprawne, jeszcze nie sprawdziłem przepływomierza (tylko czy jego ewentualna niesprawność może skutkować aż tak dużym spalaniem?). Podłączając kompa nie ma żadnych usterek sprzętowych. Nie mam doświadczenia przy sprawdzaniu aut z elektroniką ale patrząc na schemat tego sterowania to tak naprawdę nie ma zbyt wiele czujników których ewentualna usterka może spowodować tak duże zużycie paliwa (wszystkie świece zarzucone równo, regulator ciśnienia paliwa nie puszcza w podciśnienie). Chcę sprawdzić szczelność układu turbo, przepływomierz, a na koniec zostaje czujnik ciśnienia bezwzględnego, który prawdopodobnie jest zabudowany w sterowniku (tylko jak to sprawdzić). PROSZĘ O POMOC DOŚWIADCZONYCH FACHOWCÓW !!!!!!!. MAGIKÓW MAM JUŻ DOSYĆ, BO PROPONUJĄ WYMIENIĆ AUTO.

0 16
  • TermoPasty.pl
  • #2 22 Paź 2009 23:08
    kac222
    Poziom 13  

W tym silniku jest kilka rzeczy do sprawdzenia,a nie muli Ci samochodu podczas jazdy?Może katalizator się wypalił i blokuje wydech.Wężyki od podciśnienia,może przetarte.Sprawdź czy w rurze od intercoolera nie ma oleju,może wymagać czyszczenia.
    Poczytaj
    http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=47887

0
  • #3 23 Paź 2009 02:41
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 23 Paź 2009 14:05
    kac222
    Poziom 13  

owik z tego co widzę to ty próbujesz rżnąć kozaka jakich mało,a akurat tak się składa,że jeżdżę passatem z silnikiem AEB i kilka rzeczy na jego temat wiem.