Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

HP Pavilion dv9000 - artefakty wyświetlane na matrycy

23 Paź 2009 13:45 3751 10
  • Poziom 15  
    Witam. Czytalem pare tematow o tym problemie. Karte grafiki mam geforce 7600 zintegrowana. Przy wlaczaniu laptopa na samym poczatku widac juz zielone podlozne pasy, rozowe krzaczki itp. W momencie jak ma sie zalogowac do windowsa ekran robi sie czarny i koniec. Czyli problem lezy po stronie karty graficznej ? Ludzie mowia, ze moze to byc zimny lut na chipsecie nvidia. Jak go rozpoznac?
  • Poziom 43  
    Zacząć należy od podłączenia zewnętrznego monitora.
  • Poziom 13  
    O ile jeszcze paski mogłyby pochodzić od uszkodzonej matrycy bądź taśmy, to artefakty , a w szczególności nie ładownie się sterownika graficznego wskazują na uszkodzenie grafiki. Zazwyczaj w takich przypadkach udaje się uruchomić system w trybie VGA i po odinstalowaniu sterownika grafiki.
  • Poziom 15  
    A wiec, zdolalem obczaic, ze wentylatorek sie nie kreci po wlaczeniu laptopa. Podlaczylem go pod zasilanie 5V i dziala, tak wiec ktos moze podsunac pomysl co moze byc przyczna jego niedzałania? Ogolnie to skoro wentylatorek przestal nagle dzialac podczas grania, to grafika jest na smietnik?

    Ps. Podlaczylem monitor wszedlem w tryb vga i windows wchodzi, a na monitorze tez sa artefakty. Czytalem, ze moze wystarczy wygrzac uklad, zobaczymy.
  • Poziom 15  
    Ok. dzieki za linka, ale wygrzalem chipset i grafika dziala, tylko teraz pojawil sie inny problem, a mianowicie windows laduje sie do polowy i wyskakuje bluescreen. Wczesniej windows dzialal. Jak biore sprawdzanie dysku w biosie to raz przejdzie pierwszy etap sprawdzania i na drugin konczy i wyskakuje blad, a raz w ogole nie sprawdza. Jak wkladam plyte windowsa i chce sprawdzic dysk w poszukiwaniu bledow do wyskakuje komunikat, ze nie ma zadnego dysku. Tak wiec, o co chodzi?
  • Poziom 43  
    Cytat:
    ...Jak wkladam plyte windowsa i chce sprawdzic dysk w poszukiwaniu bledow do wyskakuje komunikat, ze nie ma zadnego dysku. Tak wiec, o co chodzi?

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic925728.html

    Samo wygrzewanie nie zawsze pomaga i wydaje mi się, że tak właśnie jest u Ciebie.
  • Poziom 15  
    Jednak to dysk. Kupilem przejscowke podpialem pod PC i to samo - bluescreen. Nie moge nawet sprawdzic go, bo przy podpieciu jako slave wyskakuje niebieski ekran i koniec. Macie jakis pomysl zeby jakos ten dysk sprawdzic ? Myslalem o podpieciu go przez kieszen pod USB, ale moze jest inny sposob ?
  • Poziom 15  
    OK. Juz sobie poradzilem, w biosie wylaczylem SATA i poszlo.