Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Niemiecki modem Fritz!Card DSL a Neostrada

longer48 24 Oct 2009 18:44 3727 13
    longer48
    Level 9  
    Witam,
    Walczę już z tym problemem od jakiegoś czasu, ale ciągle brakuje na ten temat wątków na jakimkolwiek forum, także tym. Mianowicie:
    Kupiłem na Allegro modem Fritz!Card DSL na PCI. Sprzedawca pisał, że to idealny wybór do Neostrady, ale po zakupie okazało się, że gniazdo w modemie to RJ-45, a po przeszukaniu Internetu - dodatkowo że w Niemczech ADSL pracuje na innej parze żył niż w Polsce. No i po przejrzeniu całej papierowej i internetowej dokumentacji modemu nie jestem w stanie stwierdzić, czy pracuje w aneksie A czy B, więc czy w ogóle może działać z Neo, bo nie poruszają tam tej kwestii. Nie znam się na technice działania sieci telekomunikacyjnej, ale jest w instrukcji kilka wzmianek o podłączaniu do modemu linii analogowej, więc nie wykluczam działania gniazda DSL w aneksie A... Niezły klops, ale nie chciałem się łatwo poddać, bo zależy mi na Internecie przez modem ADSL na PCI. Przygotowałem więc sobie kabel telefoniczny czterożyłowy z końcówką RJ-11 z jednej strony włączony do sieci, zaciskarkę i kilka końcówek RJ-45, ale cały czas nie wiem, które żyły i na które miejsca wtyczki przekierować przy podłączaniu. Może ktoś już ma podobny modem i wie, na czym on chodzi, a na czym nie, i jak ewentualnie go podpiąć? Dodam, że teraz mam Netię na kablu TP i modem nadal nie działa.
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
    astroth
    Level 19  
    Obawiam się że jeżeli jest to modem pracujący w standardzie DSL to nie podłączysz go do neostrady która pracuje w ADSL.To całkiem dwa inne standardy.
    Nie słyszałem żeby coś takiego było możliwe.