Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf II 90' 1.6 gaźnik pali dużo do 13L

fura91 25 Paź 2009 18:38 6924 9
  • #1 25 Paź 2009 18:38
    fura91
    Poziom 9  

    Witam. Mam problem z moim golfikiem. Mianowicie po mieście spalanie dochodzi do 13L, jest to straszne przy tak małym silniku i mocy. Silniczek 1,6 benzyna 75KM gaźnik. Co może być przyczyną? I co z tym zrobić? W trasie spalanie to 6-7litrów. Błagam pomocy! Tylko proszę bez doradzeń sprzedać auto kupić inne. To nie wchodzi w grę.

    2 9
  • #2 25 Paź 2009 20:40
    sphinx-s4
    Poziom 14  

    a wcześniej paliło mniej? Bo jeśli na trasie bierze 6-7 litrów to normalnie 13 w mieście może być dużo lub normalnie zależy od stylu jazdy i od korków

    0
  • #3 25 Paź 2009 20:59
    mig29_1979
    Poziom 19  

    Temat ten poruszany był na forum ,jest to gaźnik Pierburg 2E. Skorzystaj z wyszukiwarki forum wpisz Pierburg 2E i zobaczysz.

    0
  • #4 25 Paź 2009 21:06
    fura91
    Poziom 9  

    Nie wiem ile wcześniej palił. Mam go od 2 miesięcy. Wymieniłem tylko filtr powietrza, rozrząd i płyn w chłodnicy od kąd go kupiłem. Fakt że jestem młodym kierowcą lecz jeździłem innym autem i nie było takich problemów i różnic w spalaniu przy ostrzejszej jeździe

    1
  • #5 26 Paź 2009 10:58
    leinadzs
    Poziom 27  

    Więc proponuje cegla pod gaz (nie na gaz) i wtedy zobacz, skoro w trasie dobrze wychodzi. na powietrze nic nie chodzi i jeśli lubisz palić gume lub go przeciągać to nie łudź się że mało bedzie palił

    0
  • #6 27 Paź 2009 20:53
    toffic-k
    Poziom 16  

    mig29_1979 napisał:
    Temat ten poruszany był na forum ,jest to gaźnik Pierburg 2E. Skorzystaj z wyszukiwarki forum wpisz Pierburg 2E i zobaczysz.

    75KM to nie 2EE tylko 2E2:p
    Co do spalania: przy obecnej temperaturze można wnioskować, ze nie wyłącza ci się do końca ssanie, inne możliwe przyczyny to nieszczelności w gaźniku, źle ustawiony zapłon/niesprawny aparat (dosć często pęka membrana w regulatorze podciśnieniowym) ew gaźnik do regulacji

    1
  • #7 27 Paź 2009 21:13
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #8 27 Paź 2009 22:35
    fura91
    Poziom 9  

    Elektro zawór jest nowy, bo gdy kupowałem auto sprzedający mówił że wymieniał no i widać z resztą, stary w bagażniku leżał. Co do regulacji gaźnika może to pomoże, słyszałem że jeszcze podobno uszczelka pod gaźnikiem może być przyczyną?

    0
  • #9 28 Paź 2009 01:47
    toffic-k
    Poziom 16  

    owik napisał:
    2E to seria, wiesz?
    Wiem, myślałem ze zjadłeś jedno E :P

    0
  • #10 14 Cze 2010 12:12
    2ee
    Poziom 2  

    Witam ;) Ja mam trochę podobną sytuację z mk2 1,6 2ee :| samochód doprowadza mnie już do szaleństwa. Każdy mechanik rozkłada ręce i nie chce się podejmować żadnych prac przy tym nieszczęsnym gaźniku. Wiem że to najgorsza opcja jaką VW wrzuciło do Golfa ale musi być jakaś opcja naprawy.
    Bez względy czy na mieście czy na trasie samochód spalał minimum 10l, teraz wzrosło to do jakichś 12-13 i nie to że nim jakoś szaleję. Dziś zrobiłem jakieś 70km i obserwowałem tylko jak wskazówka stanu paliwa ciągle spada ( nie przekraczałem nawet 100km/h bo szkoda mi już go tak cisnąć jak widzę że nie chce iść)
    Falują obroty, czasami wskakuje na bardzo wysokie i muszę wrzucić bieg żeby ciągnęło samochód, wtedy już nie słychać jak silnik wyje :| Po wrzuceniu np 4 biegu i niedodawaniu gazu szarpie silnikiem (wrażenie jak by poduszki były wytłuczone, a nie są) no i nie ma takiego kopa jak miał gdy go kupowałem (też jakieś 2 miesiące temu)
    Dodatkowo sprawdziłem ciśnienie na świecach, 2 gary dają na 12 a 2 na 8 :/
    Można to wszystko jakoś złożyć do kupy i stwierdzić co tej maszynie jest :?: :|
    Pozdrawiam

    0