Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chrysler Voyager 2.5 CRD Dymi na siwo

25 Paź 2009 23:27 16619 27
  • Poziom 9  
    Witam. Mam problem z voyagerem 2.5 CRD. od pewnego czasu zaczął dymić. Autko odpala bez problemu, obroty ok 850, wszystko ok, jedyny problem to straszny dym z rury wydechowej. Po przejechaniu ok jednego kilometra dymi tak jak by się jakaś guma paliła, taka chmura że prawie nic nie widać.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 12  
    Witaj
    Na mój gust to zaczął lać jeden wtryskiwacz i trzeba będzie go wymienić.
  • Poziom 9  
    Mieszkam we włoszech i nie chciałbym narazie wstawiać tutaj do warsztatu z powodu wysokiej ceny. Nie jestem mechanikiem z zawodu ale wcześniej już wymienialem w innych autach takie rzeczy jak: silniczki krokowe, termostaty, filtry itp. Wiem w którym miejscu znajdują się wtryskiwacze, tylko nie wiem czy mogę sam pchać ręce do tego. A jeżeli już je wymontuję to w jaki sposób sprawdzić który leje?

Dodano po 8 [minuty]:

Dodam jeszcze że dzisiaj rano jak go zapaliłem to puścił mały dymek i tylko tyle. Zjechałem z góry ok 2 kilometry praktycznie bez wciskania pedału gazu i wszystko było ok. Gdy chciałem zaparkować i dodałem trochę gazu to w jednej chwili zrobiło się siwo za samochodem.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 27  
    jednak poleć to fachowcowi, bo sam nie sprawdzisz który wtrysk leje
  • Poziom 9