Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Fabia 1.2 (2007 r.) - mapa wtrysku

coach 26 Oct 2009 14:15 3455 19
Texa Poland
    coach
    Level 13  
    Witam mam pytanie czy w aucie Skoda Fabia 1.2 rok prod 2007 mogła się rozjechać mapa wtrysku ?. Dodam auto ma LPG a na benzynie nie idzie zapalić jak już to szarpie silnikiem. Wywala błąd misfire in cilinder 2, na gazie chodzi idealnie.
  • Texa Poland
    yaaro
    Level 33  
    mogła ale sprawdz czego brakuje że przestaje pracować.
    coach
    Level 13  
    Jakieś wskazówki ? co jak ?
    Proszę ...
  • Texa Poland
    yaaro
    Level 33  
    np. zatkany wtryskiwacz, zrób przywracanie nastawów podstawowych.
    coach
    Level 13  
    jestem początkujący mam launcha. jakie kody ?
    coach
    Level 13  
    to tak robiłem adaptacje przepustnicy tez
    yaaro
    Level 33  
    Więc szukaj problemu inaczej zamień wtryskiwacze miejscami i zobacz czy będzie dalej problem tego samego cylindra.
    coach
    Level 13  
    Zwiększając ciśnienie paliwa (wyżej 3 bar) auto zaczyna pracować i zxpalać w miarę normalnie po pewnym czasie przechodzi w tryb awaryjny i wywala błąd misfire.
    Czy to może być rozjechana mapa wtrysku ?
    User removed account
    User removed account  
    coach
    Level 13  
    Blokując regulator ciśnienia. Posiadam Launch'a, A mapa wtrysku stąd bo to diagnoza bardzo dobrego serwisu. Ciśnienie przy jakim silnik już nie pracuje to 3.2 bar'a norma to 3.0
    Nie mam wtrysku na podmianę, nowe dość drogie chcę mieć 100 procent zanim zaryzykuje zakup. Podłączane na stole przy normalnym ciśnieniu coś tam pylą
    User removed account
    User removed account  
    coach
    Level 13  
    Tak zauważyłem dość istotną podpowiedz ale dostęp do auta będę miał dopiero jutro. Chce być przygotowany :)