Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pralka Polar PS663S bio - wyrzuca bezpiecznik

missiek1987 26 Paź 2009 15:08 8422 20
  • #1 26 Paź 2009 15:08
    missiek1987
    Poziom 9  

Witam,

Jestem tu nowy i dość zielony jeśli chodzi o tematy pralek, zakupiłem tą pralkę a jestem studentem i chce aby tylko prała. Jednak gdy ją podłączam wywala korki. Wywala je w momencie włączenia programu a dokładnie naciśnięcia od siebie pokrętła programatora. Kabel wydaje się w porządku, zaglądałem do środka nie jest nigdzie przetarty ani nic. Kontrolka po włączeniu wtyczki w ogóle się nie świeci:/ Proszę o pomoc

0 20
  • Sklep HeluKabel
  • #2 26 Paź 2009 15:22
    Andrzej_RTV
    Poziom 14  

Prawdopodobnie uszkodzony jest filtr przeciwzakłóceniowy który znajduje się przy programatorze.

0
  • Sklep HeluKabel
  • #3 26 Paź 2009 16:25
    missiek1987
    Poziom 9  

A czy da rady coś z tym zrobić? Tzn. czy ja mogę coś z tym zrobić w domowych warunkach nie oddając pralki do serwisu?

0
  • #4 26 Paź 2009 17:27
    dzi_dziuś
    Specjalista AGD

Tak, musisz odnaleźć kondensator, zakupić nowy i wymienić, w domowych warunkach poradzisz sobie bez problemu.

0
  • #5 26 Paź 2009 17:29
    missiek1987
    Poziom 9  

Tylko że ja nie mam zielonego pojęcia jak wygląda kondensator, gdzie to kupić ile kosztuje i jak wymienić i czy na pewno to to jest zepsute?

0
  • #6 26 Paź 2009 17:54
    toudikat
    Poziom 18  

idź po przewodzie zasilającym i wyrzuć kondensator przykręcony do obudowy na klucz 13 lub 14
    te co wchodzą do kondensatora połącz z tymi co wychodzą (kostką elektryczną)i powinno być OK
    wychodzą dwa niebieskie, a wychodzi brązowy z niebieskim

0
  • #7 26 Paź 2009 18:39
    missiek1987
    Poziom 9