Poszukuję schematu do lodówki Gorenje K287 BAB.
Lub gdzie można dostać lub jakim innym zastąpić termostat, który w niej jest 077B6532.
Termostat nie włączał się. Inne nie pasują albo utrzymują wyższą temperaturę.
Mój oryginał termostat który był w lodówce to - biterm 077B5532
zakres pracy: +3.7 -23.0
+3.7 -35.0
jaki mechanik wymienił nie jestem zorientowany ale o niższych parametrach bo słabiej chłodzi.
A wiec z porównania myślę ze śmiało można się pokusić i zamienić, jeszcze spytam czy Masz kolego jakieś namiary gdzie można zdobyć owe termostaty? chciałbym taki jak był...
Nie jestem profesjonalistą ale laikiem w tych sprawach choć kumającym wiele wiec proszę wziąć pod uwagę ten fakt Pozdrawiam
+4 to temperatura uruchamiania się termostatu a -32 to temperatura wyłączania się
pierwszy zakres +4/-28 to minimalny a drugi zakres +4/-32 to maksymalny. taka jest moja wiedza oczywiście dane pobierane z kapilary...
nares - dzięki, chciałem zapytać o przełącznik który jest obok termostatu, w instrukcji pisze ze jest to intensywne zamrażanie. Należy przestawić regulator na 4-6 i włączyć ów przełącznik co spowoduje ciągłą prace chyba a po 24godzinach można wyłączyć. Ten przełącznik nie działa w taki sposób, nie widzę jakichkolwiek reakcji. Czy jest on uzależniony od odpowiedniego typu termostatu? czy może jeszcze jest coś uszkodzone?
poszukuje schematu połączeniowego tej lodówki możne jest gdzieś dostępny?
nares - dzięki, chciałem zapytać o przełącznik który jest obok termostatu, w instrukcji pisze ze jest to intensywne zamrażanie. Należy przestawić regulator na 4-6 i włączyć ów przełącznik co spowoduje ciągłą prace chyba a po 24godzinach można wyłączyć. Ten przełącznik nie działa w taki sposób, nie widzę jakichkolwiek reakcji. Czy jest on uzależniony od odpowiedniego typu termostatu? czy może jeszcze jest coś uszkodzone?
poszukuje schematu połączeniowego tej lodówki możne jest gdzieś dostępny?
Ten przełącznik nie jest uzależniony od termostatu .