Witam,
w sierpniu 2009 stałem się posiadaczem VW Golf II.
Mój Golf II ( 3 - drzwiowy ) WERSJA CL kolor Bordo (2-ramienna kierownica, zegarek zamiast obrotomierza etc.), aczkolwiek zdziwiła mnie możliwość elektrycznej regulacji świateł a co najlepsze to DZIAŁA!
Silnik 1.3 NZ rocznik 1990 r. (pełny wtrysk?)
Wszytko mi działa OPRÓCZ!
1. Podświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej (dokładnie prawa żarówka prądu nie ma, złamane kable były na zawiasie klapy po naprawie działa tylko jedna [wystarczy!])
2. Podgrzewanie tylnej szyby (działają 3 górne paski tylko)
3. Nie ma anteny w błotniku (zaślepiłem dziurę i radio przerywa, nie mam czasu naprawić)
I JUŻ!
Po kupnie wymieniłem odrazu:
a): pasek rozrządu ( z poprawką od szefa serwisu bo musiał poluzować ) i pompę wody + płyn chłodniczy na Dynagel 2000 <- polecam na stacjach BP można dostać
b): wymiana olej Mobil Super M 15 w 40 + filtr oleju
c): pompa paliwa (przed prawym tylnim kołem, całą puszkę musiałem bo stara przeciekała, teraz jest ok) + filtr paliwa
d): wymienić bendix i rozrusznik nasmarować bo było go słychać
e): opony letnie bo stare były zajechane ( 4 szt Dębica Passio 2 175/70/R13 na www.opony.pl <- polecam tanio i profesjonalnie ) + geometria bo chyba nie była nigdy robiona [ aktualnie prowadzi się rewelacyjnie ]
I TERAZ PRZESZKADZA MI TYLKO NIE PRZYZWOITE SPALANIE W MIEŚCIE
średnio 10 L / 100 KM
Robię ponad 1000 KM miesięcznie
NA PEWNO ZAŁOŻĘ GAZ, tylko waham się pomiędzy II generacją a sekwencją ?
W POLECANYM SERWISIE zaproponowali orientacyjnie 2000 zł za II generację (wszystkie koszty) a jak zapytałem się o sekwencję to powiedzieli, że mam przyjechać bo muszą coś sprawdzić.
www.nagaz.pl <- tu chcę zamontować (Miasto Łódź)
W II generacji obawiam się "strzałów na gazie".
A koszt sekwencji przekracza wartość pojazdu.
Aktualnie jestem w trakcie podejmowania dezycji
" Niefortunny wystrzał może wyrównać cenę instalacji II generacji z ceną atrakcyjnej instalacji sekwencyjnej, która chroni nas całkowicie przed zjawiskiem niekontrolowanych wybuchów pozacylindrowych. "
SERWIS jest dobry dlatego tanio nie mają, ale na pewno chcę zrobić u nich.
Czy ten silnik 1.3 NZ (pełny wtrysk) ma plastikowy kolektor ?
To że cena sekwencji przekracza wartość pojazdu to nic bo na samym paliwie już w pierwszym roku eksploatacji ta kasa mi się zwraca. Autem chcę jeździć przynajmniej do 2013 i chcę założyć coś co do tego czasu nie przysporzy mi wiekszych problemów.
Dzięki z góry za informację na pewno pomogą mi one w dokonaniu dobrego wyboru.
Do serwisu też podjadę, ale SERWISY przeważnie chcą zarobić i mogą być nie obiektywne.
w sierpniu 2009 stałem się posiadaczem VW Golf II.
Mój Golf II ( 3 - drzwiowy ) WERSJA CL kolor Bordo (2-ramienna kierownica, zegarek zamiast obrotomierza etc.), aczkolwiek zdziwiła mnie możliwość elektrycznej regulacji świateł a co najlepsze to DZIAŁA!
Silnik 1.3 NZ rocznik 1990 r. (pełny wtrysk?)
Wszytko mi działa OPRÓCZ!
1. Podświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej (dokładnie prawa żarówka prądu nie ma, złamane kable były na zawiasie klapy po naprawie działa tylko jedna [wystarczy!])
2. Podgrzewanie tylnej szyby (działają 3 górne paski tylko)
3. Nie ma anteny w błotniku (zaślepiłem dziurę i radio przerywa, nie mam czasu naprawić)
I JUŻ!
Po kupnie wymieniłem odrazu:
a): pasek rozrządu ( z poprawką od szefa serwisu bo musiał poluzować ) i pompę wody + płyn chłodniczy na Dynagel 2000 <- polecam na stacjach BP można dostać
b): wymiana olej Mobil Super M 15 w 40 + filtr oleju
c): pompa paliwa (przed prawym tylnim kołem, całą puszkę musiałem bo stara przeciekała, teraz jest ok) + filtr paliwa
d): wymienić bendix i rozrusznik nasmarować bo było go słychać
e): opony letnie bo stare były zajechane ( 4 szt Dębica Passio 2 175/70/R13 na www.opony.pl <- polecam tanio i profesjonalnie ) + geometria bo chyba nie była nigdy robiona [ aktualnie prowadzi się rewelacyjnie ]
I TERAZ PRZESZKADZA MI TYLKO NIE PRZYZWOITE SPALANIE W MIEŚCIE
średnio 10 L / 100 KM
Robię ponad 1000 KM miesięcznie
NA PEWNO ZAŁOŻĘ GAZ, tylko waham się pomiędzy II generacją a sekwencją ?
W POLECANYM SERWISIE zaproponowali orientacyjnie 2000 zł za II generację (wszystkie koszty) a jak zapytałem się o sekwencję to powiedzieli, że mam przyjechać bo muszą coś sprawdzić.
www.nagaz.pl <- tu chcę zamontować (Miasto Łódź)
W II generacji obawiam się "strzałów na gazie".
A koszt sekwencji przekracza wartość pojazdu.
Aktualnie jestem w trakcie podejmowania dezycji
" Niefortunny wystrzał może wyrównać cenę instalacji II generacji z ceną atrakcyjnej instalacji sekwencyjnej, która chroni nas całkowicie przed zjawiskiem niekontrolowanych wybuchów pozacylindrowych. "
SERWIS jest dobry dlatego tanio nie mają, ale na pewno chcę zrobić u nich.
Czy ten silnik 1.3 NZ (pełny wtrysk) ma plastikowy kolektor ?
To że cena sekwencji przekracza wartość pojazdu to nic bo na samym paliwie już w pierwszym roku eksploatacji ta kasa mi się zwraca. Autem chcę jeździć przynajmniej do 2013 i chcę założyć coś co do tego czasu nie przysporzy mi wiekszych problemów.
Dzięki z góry za informację na pewno pomogą mi one w dokonaniu dobrego wyboru.
Do serwisu też podjadę, ale SERWISY przeważnie chcą zarobić i mogą być nie obiektywne.