Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
OptexOptex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

proszę o pomoc w naprawie napędu bramy

28 Paź 2009 09:09 5796 5
  • Poziom 8  
    Witam, proszę o pomoc w naprawie napędu bramy przesuwanej lub podanie mi na jakim forum mogę szukac rozwiązania mojego problemu. A usterka jest taka: Brama po załączeniu pilotem zaczyna pracowac, to znaczy albo się zaczyna zamykac lub otwierac ale po 3 sekundach staje w miejscu i trzeba ponownie załączyc pilotem i na3 sekundy rusza. Mechanicznie niejest blokowana ponieważ po rozprzęgleniu bramy usterka się powtarza silnik pracuje ok. 3 sekundy i zatrzymuje się. Nie znam typu napędu ani nie mam do niego schematu napięcie zasilania wynosi 24V.Niema tam żadnej tabliczki znamionowej informującej o typie napędu. Ograniczniki skrajne są magnetyczne. Proszęo pomoc.

    Moderowany przez ANUBIS:

    andimm

    04 Lut 2013 14:06 Re: proszę o pomoc w naprawie napędu bramy
    Proszę o zamknięcie tematu kupiony nowy napęd.

  • OptexOptex
  • Poziom 17  
    Może jakieś zdjęcie tego układu. Ciężko cokolwiek tak w ciemno powiedzieć.
  • OptexOptex
  • Poziom 8  
    Ok! postaram się zrobi zdjęcie
  • Poziom 8  
    otozdjęcieukładu
    proszę o pomoc w naprawie napędu bramy
  • Poziom 25  
    Piszesz ze ograniczniki sa magnetyczne , wiec sadze ze dzialaja jako krancowki na bazie kontaktronow . Sprawdz je bo moga byc uszkodzone (pozycja wylaczania ukladu ) lub ktos lub cos zrobilo ci kawal i przyczepily sie do nich kawalki magnesow.
  • Poziom 17  
    znalazłem coś takiego: ttp://www.transfer-elektronik.com/el-em.htm
    CSA-700

    Radio remote control for garage one-part-door openers,

    All functions like CSA-670,

    Additional build-in two overload detectors with adjustable permitted current (0 to 10 A) for motors 12-24 V supply,

    Version (box type/supply voltage): C/12-24V DC

    2-kanałowy sterownik radiowy z dynamicznie zmiennym kodem przeznaczony do sterowania bram oraz drzwi garażowych jednoskrzydłowych, zawiera wbudowany czujnik przeciążenia, programowane ustawianie czasu działania kanałów monostabilnych, sygnalizacja świetlna ciągła lub przerywana, samozamykanie ustawianie czasu dozwolonego przeciążenia, wybór reakcji na przeciążenie, wejścia : blokada (bariera podczerwieni), czujnik przeciążeniowy, ręczne sterowanieprzekaźnikami.

    Spróbuj odłączyć silnik i w jego miejsce wpiąć jakieś małe obciążenie (np żarówkę), może uszkodzony silnik wywołuje przeciążenie układu i aktywację zabezpieczenia przeciążeniowego.