Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

IVECO 35C13 2001r Swiecą wtryski ,brak mocy.

29 Paź 2009 16:51 9294 7
  • Poziom 2  
    Witam.W dniu wczorajszym zapaliła mi sie kontrolka ze jest woda w filtrze paliwa.Spusciłem wode i kontrolka zgasła,a po chwili zapaliła sie kontrolka wtrysku i auto zaczeło tracic moc i klekotac (w zasadzie nie reagowało na pedał gazu).Trzeba było wrzucic na luz i po jakis 5 sekundach kontrolka gasła.Zauwazyłem rowniez ,ze podczas przyspieszania samochodu nic sie nie dzieje,a gdy tylko ujmowałem gazu kontrolka sie zapalała i silnik zaczał tracic moc.Dzisiaj wymieniłem filtr paliwa i auto chodzi lepiej.Jeszcze usterka sie powtarza,ale to juz bardzo rzadko.Moze ktos wie w czym jeszcze tkwi problem?
  • Poziom 17  
    Witam po prostu auto ci się zapowietrzyło przy spuszczaniu wody z separatora i wymiany filtra trzeba odpowietrzyć układ zasilania
    paliwem.
    Klekotanie i brak mocy to właśnie objawy zapowietrzenia.
    W dieslach jak coś się robi przy układzie paliwowym to koniecznie
    trzeba odpowietrzyć ,a powodem zaświecania się kontrolki
    wtrysku było niskie ciśnienie paliwa .
    Ale po tym co piszesz że objawy zanikają to znaczy że układ sam zaczyna się powoli odpowietrzać ale lepiej go dobrze odpowietrzyć pompką
    myślę ze chyba wiesz gdzie ona jest bo są też tacy kierowcy co tylko potrafią auto prowadzić hi.
  • Poziom 2  
    Pompka jest elektryczna i uruchamia sie samoczynnie po właczeniu zapłonu.tylko gdzie jest odpowietrznik?:D.Jutro troche nim pojezdze i zobacze co sie bedzie działo.A nóż moze mu przejdzie i problem sie sam rozwiaze.:D
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Wymień zawór na pompie montowany jest za pompa na dwie sróbki na torx to jest najczestsza przyczyna w tych silnikach. chyba ze cos sie dzieje z wiązka.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    Po spuszczaniu wody nic nie trzeba odpowietrzac - odkrecasz korek, przekrecasz stacyjke i pompka paliwa sama wypycha paliwo z ew. woda. Po wymianie filtra tez nic sie nie odpowietrza - wystarczy przekrecic stacyjke 3-4 razy zeby pompka troche popracowala i po temacie.
    Co do stwierdzenia przyczyny - za malo konkretow. Moze woda w filtrze byla juz dluzej i szla do pompy CR... A to dla niej i wtryskow zabojcze. Moze byc problem nie zwiazany zupelnie z paliwem - wypadalo by chociaz znac przyczyne czyli sprawdzic bledy.
    Co do rad kolegi honda civic - ani wiazka ani regulator cisnienia nie naleza do najczestszych usterek. Regulator najczesciej zabija sie opilkami od padajacej pompy wys. cisn. i to ja trzeba wtedy wymienic a nie regulator.