Polaris wrote: Mam problem ze wspomaganiem, gdy przekręce kierownicę na max w skrajny punkt wspomaganie glośno buczy. Natomiast gdy kręce to normalnie to nieznacznie glośniej pracuje w momencie kręcenia kierownicą. Nie wiem kiedy był wymieniany płyn (jest jakis czerwony ale nie wiem jaki) jest go troche niski poziom, jednak nie wiem jakiego dolać, czy tez może wymienić go całkiem. Objaw nasilał się z czasem do stanu w jakim jest obecnie i się raczej nie pogarsza.
To buczenie jak to nazywasz , to objaw niskiego poziomu płynu hydraulicznego w układzie wspomagania . Jego niski poziom objawia się w taki sposób . Pompa dostaje za mało oleju i się zapowietrza . Musisz dokupić olej , najlepiej klasy Dextron III i dolać , ewentualnie wymienić . Dextron jest koloru czerwonego (firma obojętna , ale może być np. Shell)
Druga ewentualność to dolanie oleju hydraulicznego maszynowego , obojętnie jakiego byleby był syntetyczny . W przeciwnym wypadku uszkodzenie pompy jest więcej niż pewne . Nie możesz też przelać powyżej max. , ponieważ układ sam się odpowietrza . Zrób to jak najszybciej , to dla dobra pompy . Sprawdż też , czy nie ma wycieków z układu , to prawdopodobnie jest przyczyną ubytku oleju .
Pozdrawiam .