Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak wejść w tryb serwisowy TV PANASONIC TX-32PS11 ?

24 Cze 2004 12:26 11252 13
  • Poziom 2  
    Szanowni Państwo może ktoś wie jak wejsc w tryb serwisowy w PANASONIC TX-32PS11 (CHASSIS GP2) :?:

    z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
  • Poziom 10  
    metoda 1.

    Ustawic bass na max, sopran na min, potem na telewizorze raz klawisz F (ma
    sie pojawic linijka bodaj od sily glosu), teraz wcisnac i przytrzymac
    klawisz "-" na TV i trzymajac wcisniety nacisnac bodaj Reval na pilocie
    (pod klapka, chyba pierwszy z lewej od gory).


    metoda 2.

    -naciskasz na pilocie menu SOUND i ustawiasz bass na max a treble na min.
    -nie wyłączając menu Sound na klawiaturze lokalnej, czyli przyciski pod
    klapką na telewizorze, naciskasz i przytrzymujesz [- VOLUME] i dodatkowo
    naciskasz klawisz INDEX na pilocie

    w ten sposób wchodzisz do service menu

    -poruszanie się po menu serwisowym to klawisze czerwony i zielony na pilocie
    -zmiana wartości parametów klawisze to żółty i niebieski na pilocie
    -zapamiętanie zmienionej wartości to klawisz STR (store) pod klapką na
    pilocie
    -wyjście z service menu naciskasz klawisz N (Normal) pod klapką na pilocie

    wartości wszystkich funkcji są wyświetlane na czarno, każda ich zmiana
    powoduje że wyświetlą się na czerwono i dopiero naciśnięcie klawisza STR
    powoduje wprowadzenie jej do pamięci, czyli od tej pory ta wartość będzie
    wyświetlana na czarno.
    jak wejdziesz w tryb serwisowy to zapisz sobie fabryczne ustawienia
    poszczególnych funkcji, w razie czego będziesz mógł je sobie spowrotem
    wpisać
    i będziesz miał wszystko po staremu :-)

    Sam sie o to pytalem bo wlasnie kupilem ten telewizor ale mam problemy z geometria :(
    Pozdrawiam
    Rafal
  • Poziom 2  
    Wielkieeeee dzieki Rafal

    Nawiazujac do Twojego problemu, mam to samo PROBLEMY Z GEOMETRIĄ :cry:

    Telewizor jest wspaniały, kolorystyka i wyrazistość bardzo dobra, rewelka za taką cenę. Wg. mnie bije na głowę inne tv z tej kategorii cenowej, ale ta geometria... nadaje sie do korekty. Szzczególnie dokucza mi w trybie "rozszerzonym" lewy bok zamiast być równo rozciągnięty bardziej 'wybrzusza' po środku i dlatego korzystam z ustawienia 16:9 :(

    jeszcze raz dziekuje za tak szybka odpoiwedz i pozdrawiam serdecznie
  • Poziom 10  
    W moim przypadku jest tak ze jak jest u dolu czarny pasek to po lewo ma 5 cm a po prawo 6cm (w trybie 16:9) widac to na wiadomosciach (jak leca napisy) Bylem dzis podbic gwarancje a sprzedawca powiedzial zebym poczekal tydzien jeszcze, to teraz sie zastanawiam czy chodzilo mu o nowy miesiac czy cos nie tak z tym telewizorem jest ?
  • Poziom 10  
    A i jeszcze jedno jak wylaczysz wieczorem (ciemno w pokoju) To masz takie poprzeczne paski jasniejsze od reszty trwa to pare sekund ?
    Pozdrawiam
    Rafal
  • Poziom 2  
    odp na 1 pytanie

    Widze ze chyba kupowales w Media Markt. Te 7 dni to jest okres w czasie ktorego mozesz wymienic tv na inny egzemplarz jak stwierdzisz ze ten ma usterki i oni to zaakceptuja. W momencie jak podbijesz gwarancje to musisz juz wozic sie z firma Panasonic a nie ze sklepem. Proponuje jak masz takie problemy wymienic w cholere na inny egzemplarz.

    odp na 2 pytanie

    Na szczescie nie zauwazylem u siebie takiego efektu.

    Pozdrawiam
  • Poziom 10  
    Niestety u mnie nie ma MM kupilem w malym sklepie (czekalem na dostawe) Tylko ze te 7 dni minelo dzis
    Co do tych pasow to sa one tylko widoczne w nocu i po wylaczeniu TV w dzien nawet przy zaslonietych oknach nic nie widac
    Rafal
  • Poziom 40  
    Panowie! o ile sie dobrze wczytałem w wasze posty macie zamiar grzebać w trybach zupełnie nowych TV i to jeszcze na gwarancji. Piszecie o tym na łamach poważnego Forum? Brakuje Wam zaufania do serwisu dlatego "bawicie się" w serwisantów? W jakim celu braliście gwarancję? chyba po to że jak juz zdrowo namieszacie, to oddacie wasze wspaniałe nowe nabytki w dobre ręce..........
  • Poziom 10  
    duzo jest w tym racji tylko ze ja sobie zapisalem wszystkie parametry i powrocilem do nich Tylko ze w prawym rogu mam dalej znieksztalcony obraz To chyba jednak serwis a nie bardzo chce sie z tym TV rozstawac (mecze) Ale fakt to nie ten dzial
    Pozdrawiam
    Rafal
  • Poziom 43  
    Do serwisu oddaj po ME. :?
  • Poziom 13  
    zdzich42 napisał:
    to oddacie wasze wspaniałe nowe nabytki w dobre ręce..........


    Zdzich42, podejrzewam że pamiętasz moje zmagania na tym forum z Panasem 32PG50. Pokaż mi te "dobre ręce" które umieją naprawić takie telewizory, daj jakiś przykład, bo ja do tej pory nie znalazłem a wierz mi byłem już wszędzie. A na autoryzowane serwisy Panasonic to chłopaki nie mają co liczyć, tamci ich zbyją zasłaniając się jakimiś debilnymi normami, których i tak nie posiadają jak ich poprosić o pokazanie, szkoda gadać, jak chcesz mogę Ci podać adresy i nazwy serwisów, w których byłem lub oni byli u mnie i mi nie pomogli wykręcając się jakimiś chorymi powodami, niektóre są nawet TU w bazie serwisów elektrody, podobno są one takie dobre...
  • Poziom 12  
    Ja mam Panasonica 29PS1 I tez chcialem sobie nieco poprawic geometrie (prawa strona "beczka" ok 1,5 cm a lewa w porzadku). Ale okazalo sie, ze TV byl ustawiony optymalnie i
    regulujac mozna bylo tylko pogorszyc.
  • Poziom 40  
    :arrow: RafalKL Gdzie kupiłeś tego Panasonika w sieci sklepów czy w klanie cwaniaków Allegro? No nie sil się na odpowiedź juz pisałeś że na Allegro. Ile wynosiła róznica pomiędzy ceną sugerowana przez Panasonic a tym co zapłaciłeś? Czy to wyjaśnia wszystko? mnie tak, Tobie ciągle nie. Wszystko gra w myśl przysłowia że "za tanie pieniądze psy mięso jedzą". Kupiłeś jakąś sztukę poza katalogową, którą w szwabowie puścili luzem bo się nawet do sklepu nie nadawała i ciągle wywlekasz to jako przykład.
    PS
    Jeśli Wasze "czynności pseudo serwisowe" nie zakończą się pomyśnie zapraszamy do warsztatów i serwisów.
  • Poziom 13  
    :arrow: Zdzich42
    zgadza się kupiłem szrota od oszustów z allegro, juz się z tym dawno pogodziłem :wink: nie mam zamiaru sprawy dalej ciągnąć, przepraszam Cię Zdzich jeśli poczułeś się urażony, nie chciałem Ci sprawiać żadnej przykrości, co do telewizora niekoniecznie musiał to być model z odrzutu, po prostu popsuł się tak jak każdy inny mógł się popsuć a że kupiony był na allegro więc sprawa wygląda jak wygląda :? czy był to model poza katalogowy? raczej nie, bo miał normalnie nr seryjny i oryginalną kartę gwarancyjną z tym że europejską. Dziwi mnie tylko jedna rzecz, dlaczego żaden z serwisów nawet nie otworzył tego telewizora tylko z góry się poddawał :roll: ale dajmy już temu spokój, szkoda że dzieli nas dość spora odległość bo chętnie skorzystałbym z Twojej pomocy, na pewno bym się nie zawiódł :wink: