Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

bora 1,6 sr silnik sam gaśnie

zlotykrot 30 Paź 2009 15:43 4034 11
  • #1 30 Paź 2009 15:43
    zlotykrot
    Poziom 2  

    witam.
    Mam VW Bora 1,6 SR 1999. i silnik sam w gaśnie na wolnych obrotach przy zimnym silniku co to może być??
    I drugie pytanie podczas chamowania przy wlaczonym lewym kierunkowskazie wlacza mi sie tylne światło przeciwmgielne. Co to może być?? Za wszelkie info z góry dziękuje.

    0 11
  • #2 30 Paź 2009 15:50
    manta
    Poziom 39  

    Co do silnika to minimum chociaż czyli dignostyka,co do lampy brak masy.

    0
  • #3 30 Paź 2009 15:56
    fabixx
    Poziom 9  

    Silnik gaśnie ,bo może dostawać zbyt ubogą mieszankę (może być to wina np. uszkodzonego czujnika temperatury), polecam jechać na komputer niech sprawdzą czy nie ma błędów

    0
  • #4 30 Paź 2009 16:03
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 30 Paź 2009 16:14
    manta
    Poziom 39  

    Dobre, a czy autor zrozumie?

    0
  • #6 30 Paź 2009 16:18
    zlotykrot
    Poziom 2  

    Rozumiem, na początku myślałem że może to być uszkodzony przepływomierz tak jak to pisano na innych forach.

    0
  • #7 30 Paź 2009 16:18
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  • #8 30 Paź 2009 16:50
    enauto
    Poziom 29  

    Motronic napisał:
    fabixx, jeżeli jesteś od systemów operacyjnych to się wypowiadaj w ich kwestii.
    Na dzień dobry ma do roboty czyszczenie komina.

    i adaptacja
    ps. Na dobranoc też można komin przeczyścić.

    0
  • #9 30 Paź 2009 17:09
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  • #11 30 Paź 2009 18:19
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  • #12 30 Paź 2009 18:32
    enauto
    Poziom 29  

    Motronic napisał:
    10->kanał 00 to nie procedura adaptacji a wykasowania wyuczonych wartości.

    To cytat z instrukcji VCDS
    Aby prawidłowo przeprowadzić procedurę adaptacji przepustnicy, muszą zostać spełnione następujące warunki:

    ► Brak błędów a pamięci sterownika silnika.

    ► Napięcie akumulatora przynajmniej 11.5 V

    ► Przepustnica w pozycji: "Bieg jałowy" (noga z gazu).

    ► Przepustnica czysta!

    ► Wyłączone urządzenia elektryczne pobierające dużą ilość energii elektrycznej (ogrzewanie szyb, foteli, klimatyzacja, oświetlenie zewnętrzne)

    ► Temperatura płynu chłodzącego pomiędzy 5 a 95ºC

    ► W niektórych "mniejszych" silnikach (1.0-1.4 ccm np. VW Lupo, Polo...) przed właściwą procedurą adaptacji przepustnicy, należy wykasować wcześniej wyuczone wartości zapisane w sterowniku silnika. Robi się to zapisując wartość "0" na "zerowym" kanale adaptacji (00).


    a następnie

    PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNĄ LINKĄ GAZU
    (ale bez zaworu regulacji biegu jałowego):

    Zapłon włączony, silnik nie pracuje!

    [Wybór]

    [01 - Silnik]

    [Bloki pomiarowe - 08]

    Wybierz grupę "098" (lub grupę "001" w niektórych pojazdach wyposażonych w sterowniki SIMOS
    i Marelli np. silniki ADY i AEE).

    [Idź!]

    [Przełącz na Nastawy - 04]

    Po przełączeniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja:
    "Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się pewne wartości wyświetlane przez program VAG-COM.
    System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym można ponownie przełączyć na :

    [Bloki pomiarowe - 08]

    ...i gotowe.

    PODCZAS WYKONYWANIA POWYŻSZEJ PROCEDURY NIE WOLNO DOTYKAĆ PEDAŁU GAZU I SILNIK NIE MOŻE BYĆ URUCHOMIONY.


    tyle w temacie z mojej strony

    0
  Szukaj w 5mln produktów