Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes w123 200d nie chce palic jak zimny

Damian246810 31 Paź 2009 09:33 4641 7
  • #1 31 Paź 2009 09:33
    Damian246810
    Poziom 8  

    a więc tak jestem posiadaczem mercedesa w123 przebieg 270 tyś i problem jest następujacy wcześniej ładnie palił jak był zimny a teraz ni groma jak się kolektor wydechowy zagrzeje od dłuższego kręcenia to wtedy zapali a jak silnik jest ciepły to na dotyk a i jaki olej do skrzyni biegów i do tylniego mostu ??

    1 7
  • #2 31 Paź 2009 09:48
    polonez15
    Poziom 33  

    Auto z ciągłym problemem;] W jakim stanie są świece? Czy próbowałeś grzać kilka razy? W jakim stanie akumulator?

    0
  • #3 31 Paź 2009 10:26
    pioart
    Poziom 37  

    Witam

    polonez15 napisał:
    Auto z ciągłym problemem;] W jakim stanie są świece? Czy próbowałeś grzać kilka razy? W jakim stanie akumulator?

    A dlaczego tak twierdzisz ? Sugerujesz się ilością postów na ten temat czy autopsja ? Miałem „ beczkę” i to nie jedną i nie zauważyłem żeby świece szybciej padały niż w innych samochodach z podobnym typem świec .
    Ale do tematu jaki masz rocznik bo z tego co pamiętam to w tym modelu wychodziły co najmniej dwa jak nie trzy układy grzania świec . sprawdź zasilanie na przekaźniku czy jest . Jeśli masz nowy typ przekaźnika to łatwo jest sprawdzić świece czy nie spalone i która jest niesprawna . Jak zachowuje się kontrolka świec / tylko nowy typ przekaźnika /

    0
  • #4 31 Paź 2009 20:00
    polonez15
    Poziom 33  

    Niestety autopsja;] Miałem problemy z musowym kilkukrotnym grzaniem świec póki maszyna odpałiła...

    0
  • #5 01 Lis 2009 15:52
    Damian246810
    Poziom 8  

    to jest tak jak z 20 razy pokręce stacyjką to się włacza kontrolka od świec a świece nie chciały chodzić po dłuzszym odstoju z 3 tygodnie bo rozwaliłem misę olejową i naprawiłem ja i założyłem ale to mu nie zaszkodziło akumulator jest nowy próbowałem grzać kilka razy i nic a po pełnym cyklu pracy po (dwóch obrotach) leci dym z rury a jak się kolektor "rozgrzeje" to wtedy udaje się go odpalić spróbuję kolektor ssący suszarką rozgrzac bo może na ciepłe powietrze odpali

    0
  • #6 01 Lis 2009 19:10
    pioart
    Poziom 37  

    Witam
    Ty chcesz auto odpalić i jechać nim na złom bo pomocą za drogo ? czy chcesz naprawić auto żeby można było nim jeździć ! Jeśli to drugie to odpowiedź na pytania i nie kombinuj , odrobinkę własnej pracy , a do odpalenia zamiast suszarki to polecam „samo-start „ .
    Wstaw fotki przekaźnika . .

    0
  • #7 08 Lis 2009 20:44
    Damian246810
    Poziom 8  

    auto jest z złomu od mojego ojca i jest wyrejestrowane a chcę go zrobic bo mam do niego sentyment i lubię ten samochód i chcę go odac dla mojej szkoły na wystawę bo jest w ładnym stanie albo na jakąś przeróbke np pickupa a i gdzie jest ten przekaźnik

    0
  • #8 26 Paź 2013 17:38
    mbs_1
    Poziom 2  

    Miałem 123 , kupiony we wrześniu już pod koniec listopada palił tylko na pych...
    Wielcy fachowcy z warsztatu Mercedesa, powiedzieli mi , że trzeba remontować silnik za...drobne 3 tysiączki. Znajomy zaproponował jednak by spróbować co będzie po wyregulowaniu zaworów. Godzinka roboty i silnik palił przez całą zimę bez gadania. Taka regulację robiłem przez kolejne 10 lat. Gdy autko skończyło 30 lat, zostało przekazane w ręce młodszych, którym chciało się bawić się w odrestaurowanie blach. Auto ma 33 lata i jeździ nadal.
    Oczywiście wymiany oleju i filtrów są niezbędne. Paliwo czyste, nie żadna zupa z lewego źródełka - miałem problem w zimie, z paliwem zatankowanym na Orlenie - pryzy -18 wytrącił się wosk, który dokładnie zakleił filtry i po ich wymianie konieczne było odpalanie na zaciąg... - nie powiem, że było łatwo, ale poszło :)
    Trochę tęsknię za tym autkiem - było niesamowicie grzecznie i takie jest dla nowego właściciela.

    0