Witam,
Od niedawna jestem posiadaczem rawki z 2004 roku z silnikiem VVT-i. Autko super się sprawuje tylko z racji, że robię ponad 30 tkm rocznie to chciałbym poprawić stan swojego portfela i dołożyć instalację gazową. Dużo czytałem o silniku VVT-i i tu pojawiły się moje wątpliwości. Na wielu forach wypowiadają się osoby które mają instalację w takich silnikach (ale zwykle są to avensiski). Dyskusja między zwolennikami instalacji w takich silnikach VVT-i jest wzmożona. Jak znam siebie to i tak będę coś zakładał tylko moje wahania są między wtryskiem sekwencyjnym "tradycyjnym" (zrobiłem na takiej instalacji 100 tkm w almerce - super sprawa) a nowinką czyli wtryskiem gazu ciekłego. Czy ktoś ma taki samochód i doświadczenie z jazdą na "gazie"
w takim autku? Czy wtryski przy zwykłej sekwencji rzeczywiści się zapiekają i po 50tkm będę miał głowicę do robienia? Kto w okolicy Warszawy zakłada gaz do takich samochodów i ma jakieś doświadczenie. Zależy mi żeby to zrobić dobrze? Może znacie gotowe zestawy warte polecenia lub zakłady?
pozdr.
Tadek
Od niedawna jestem posiadaczem rawki z 2004 roku z silnikiem VVT-i. Autko super się sprawuje tylko z racji, że robię ponad 30 tkm rocznie to chciałbym poprawić stan swojego portfela i dołożyć instalację gazową. Dużo czytałem o silniku VVT-i i tu pojawiły się moje wątpliwości. Na wielu forach wypowiadają się osoby które mają instalację w takich silnikach (ale zwykle są to avensiski). Dyskusja między zwolennikami instalacji w takich silnikach VVT-i jest wzmożona. Jak znam siebie to i tak będę coś zakładał tylko moje wahania są między wtryskiem sekwencyjnym "tradycyjnym" (zrobiłem na takiej instalacji 100 tkm w almerce - super sprawa) a nowinką czyli wtryskiem gazu ciekłego. Czy ktoś ma taki samochód i doświadczenie z jazdą na "gazie"

pozdr.
Tadek