Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Prosz, dodaj wyj徠ek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzi瘯i temu, 瞠 ogl康asz reklamy, wspierasz portal i u篡tkownik闚.

Peugeot 406 2.0 16v wysokie obroty na biegu ja這wym

Elino 02 Lis 2009 17:01 4838 5
  • #1 02 Lis 2009 17:01
    Elino
    Poziom 1  

    Witam
    mam auto peugeot 406 2.0 16v benzyna z 1997r. m鎩 problem polega na tym 瞠 w czasie jazdy gdy podje盥zam do skrzy穎wania wrzucam bieg ja這wy auto utrzymuje 1400 do 1800 obr/min. obroty te utrzymuj sie do momentu ca趾owitego zatrzymania pojazdu pozniej spadaja.Dzieje sie tak tylko gdy ko豉 sie obracaj!! kolejny przyk豉d gdy stoje z g鏎ki, bieg ja這wy jest wbity i lekko popuszcze peda hamulca aby troche podjacha obroty rosn. jest to troche denerwuj帷e bo pieni康ze id w b這to.
    prosz o pomoc

    0 5
  • #2 02 Lis 2009 17:14
    1078231
    U篡tkownik usun掖 konto  
  • #3 02 Lis 2009 23:49
    Mariusz O
    Poziom 17  

    W moim BMW jest identycznie tylko ze obroty rosn do 900obr/min a gdy sie zatrzymam spadaj do 750obr/min i te nie wiem jaki ma zwi您ek toczenie si auta z obrotami ja這wymi. U Ciebie 1800obr/min to szale雟two. Jak narazie nie znalaz貫m m康rej odpowiedzi czemu tak si dzieje ale podobno chodzi o prze這瞠nia w skrzyni tzn aby ich nie uszkodzi gdy np jedziesz na luzie i masz zamiar zmieni prze這瞠nie, ale ta teoria mi si nie podoba bo w poprzednim BMW nic takiego nie mia貫m - zawsze by這 900obr/min bez znaczenia czy sta貫m czy si toczy貫m. W obecnym aucie zauwa篡貫m p瘯ni皻 odme po wymianie obroty spad造 w豉郾ie do tych 900obr/min ale przy zatrzymaniu opadaj za nisko do 750, gdy odma by豉 uszkodzona te mia貫m wysokie ok 1500obr/min i dochodzi這 zjawisko falowania obrot闚.

    0
  • #4 03 Lis 2009 09:06
    leinadzs
    Poziom 27  

    Sprawd jeszcze uklad serwa

    0
  • #5 03 Lis 2009 11:12
    Mariusz O
    Poziom 17  

    Nie bardzo rozumiem co ma wsp鏊nego serwo ale sprawdze to serwo. Objaw jest taki 瞠 nie musze u篡wa hamulca, wystarczy 瞠 samoch鏚 pchn a potem jak sam si zatrzyma bez udzia逝 hamulc闚 to obroty opadaj do 750obr/min. W poprzednim BMW nic takiego nie mia貫m. Problem jest jaki wyj徠kowo nietypowy, jedynie co mi przychodzi do g這wy to to 瞠 sterownik na podstawie czujnika pr璠ko軼i wie kiedy auto si toczy ale dla czego sterownik zwi瘯sza obroty to nie wiem. Poprzedni model mia貫m BMW 318i M40 nie mia takich objaw闚. Obecnie mam 318is M44.

    0
  • #6 03 Lis 2009 11:29
    MakroSerwis
    VIP Zas逝穎ny dla elektroda

    W wi瘯szo軼i samochod闚 produkowanych ju od lat 80-tych wyst瘼uje tzw. podwy窺zony bieg ja這wy, kt鏎y polega na podniesieniu o pewna warto嗆 normalnych obrot闚 biegu ja這wego w czasie, gdy czujnik pr璠ko軼i pojazdu wskazuje na to, 瞠 samoch鏚 si toczy, a silnik pracuje na luzie i wolnych obrotach. Takie dzia豉nie jest zamierzone przez producent闚. Aby poprawnie dzia豉 uk豉d hamulcowy, oraz wspomaganie uk豉du kierowniczego, silnik musi pracowa. Niewielkie podniesienie obrot闚 zmniejsza prawdopodobie雟two zga郾i璚ia silnika podczas ruchu pojazdu.

    Serwo hamulcowe jest zasilane podci郾ieniem z uk豉du dolotowego silnika, wi璚 wci郾i璚ie peda逝 hamulca podczas postoju pojazdu, kt鏎ego silnik pracuje na biegu ja這wym, powoduje chwilow zachwianie podci郾ienia w uk豉dzie dolotowym, co cz瘰to przek豉da si na momentaln zmian obrot闚 silnika w wielu samochodach. Jest to zjawisko normalne i nieszkodliwe.

    Temat zamykam i przenosz do dzia逝 dla pocz徠kuj帷ych.

    0
  Szukaj w 5mln produkt闚