Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Potrzebny schemat rozrządu Citroen saxo 1.5D

kazik189 03 Lis 2009 08:25 18093 16
  • #1 03 Lis 2009 08:25
    kazik189
    Poziom 9  

    Witam. Potrzebuje schematu lub jakiejs informacji na ten temat ustawienia rorzadu od podstaw.
    silnik to TUD5
    1.5Diesel

    najlepiej cos w podobie do tego:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic837224.html

    Ale wszystkie informacje beda potrzebne.

  • Pomocny post
    #2 03 Lis 2009 08:54
    yaaro
    Poziom 33  

    Proszę
    Potrzebny schemat rozrządu Citroen saxo 1.5D

  • Pomocny post
    #3 03 Lis 2009 08:58
    pioart
    Poziom 37  

    Witam
    Najlepiej zdjąć prawe koło , pasek alternatora , potem koło pasowe wału , zdemontować obie pokrywy zablokować wał / kołek w koło zamachowe , założyć blokady na wałek rozrządu i pompę i poluzować napinacz i gotowe . Dobrze jest sprawdzić przed zdemontowaniem paska jak to wszystko wygląda .
    Znalazłem coś takiego
    Potrzebny schemat rozrządu Citroen saxo 1.5D

  • #4 03 Lis 2009 09:17
    kazik189
    Poziom 9  

    O super dziekuje bardzo za te schematy.

    Zapomnialem dodac ze nie jetem na etapie wymiany, tylko na ustawianiu od zera, czyli bez zadnych zablokowanych kół ani zalozonego paska.
    Tylko jeszcze bym chcial wiedziec jak ustawic wał od poczatku,
    zawory i pompe to widze na schematach.

  • #5 06 Lis 2009 23:01
    PAWEL222227
    Poziom 16  

    Blokownik nr5 na rysunku od "yaaro"

  • #6 08 Lis 2009 12:15
    AdamWro
    Poziom 18  

    Jak nie masz blokady to ustaw pierwszy tłok w GMP.

  • #7 16 Lis 2009 17:02
    kazik189
    Poziom 9  

    PAWEL222227 czy moze orientujesz gdzie ten blokwnik sie znajduje??

  • Pomocny post
    #8 16 Lis 2009 19:03
    766630
    Usunięty  
  • #9 17 Lis 2009 18:17
    kazik189
    Poziom 9  

    o tak, teraz juz widze i bardzo mi to ulatwilo

  • #10 02 Mar 2011 20:45
    mhelenm
    Poziom 8  

    Podlacze sie do tematu a mianowicie posiadam peugeot 106 1,5d rok 97 dlatego ze nie potrafię znalezc punktu zaczepienia na wale korbowym ,pompa ustawiona walek rozrzadu tez i niewiem gdzie na wale jest gmp moze od strony kola zamachowego ? bo od strony rozrzadu po zdieciu kola pasowego od alternatora sa dwa oznaczenia (s ) i ( o) wydaje mi sie ze oznaczenie (o) to wlasnie ten punkt ale na bloku i na obudowie nic nie widac prosilbym o szybka pomoc????

  • #11 02 Mar 2011 21:30
    jurekj1
    Poziom 14  

    Pod rozrusznikiem otwór na trzpień 8 mm wchodzi przez blok w koło zamachowe.

  • #12 03 Mar 2011 18:18
    mhelenm
    Poziom 8  

    No to mnie ta wiadomosc zaskoczyla :/ bo dzis szukalem intensywnie i znalazlem kapselek na przodzie bloku zdemontowalem go i zanalazlem tylko jeden znak ktory tak naprawde sie nie sprawdzil dluga szlica na kole zamachowym ktora nakierowalem centralnie w oczku i lipa zawory delikatnie sie muskaly wiec jutro bede grzebal dalej po drugiej stronie jak napisal kolega wyzej wielkie dzieki !!!! odpisze jak sie uda :)

    Dodano po 21 [minuty]:

    A tak ogolnie to jestem na etapie wymiany tez pompy wtryskowej tylko ze druga kupilem od saxo i zastanawia mnie ta czarna kostka z 4 pin czy ona tak naprawde bedzie potrzebna u mnie w instalacji nie posiadam takiej kochy wiec jestem ciekawy czy to zda egzamin moze ktos konkretniej zna sie na tym dodam ze niebieska 2pin i czarna 2pin pasuje idealnie oprocz 3 (4pin) ;/ prosilbym o Fachowe porady

  • #13 08 Cze 2017 12:04
    pireus123
    Poziom 9  

    Dzień Dobry .

    Proszę o informację czy fasolki na kole pasowym wałka rozrządu( właśnie w tym modelu TUD5) muszą być poluzowane ? Czy służą one do określenia napięcia paska ?

  • #14 08 Cze 2017 12:40
    766630
    Usunięty  
  • #15 08 Cze 2017 12:54
    pireus123
    Poziom 9  

    Czyli luzuję te 3 śruby jak zdejmuję pasek . Następnie napinam napinaczem pasek i dokręcam już po napięciu te 3 śruby na kole wałka i kole pompy .

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME