Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wężyki podciśnien renault laguna I 1.8 w gazie

03 Lis 2009 17:25 6296 12
  • Poziom 10  
    Witam.Mam lagunę I 94 rok 1.8 w gazie.Problem jest tego typu ze coś jest nie halo z 2 wężykami podciśnienia otóż:w układzie dolotowym powietrza między filtrem a silnikiem są dwa wyjścia na cienkie wężyki podciśnienia. Nie wiem czemu,tak jest ale na pewno powinno być inaczej a mianowicie te wyjścia połączone są ze sobą wężykiem a gdzieś zza silnika wychodzi inny wężyk zatkany śrubka. Gdy wyjmę śrubkę silnik traci obroty. Podejrzewam ze ten wężyk powinien być podłączony do wyjścia w układzie dolotowym powietrza ale, z której strony i gdzie wtedy mam wpiąć ten drugi wężyk z dolotu? Może ktoś ma schemat podciśnień do tego modelu?
  • Poziom 18  
    Wstaw zdjęcie to Ci pomoge.
  • Poziom 18  
    Zobacz pod obudową filtra powietza, w miejscu gdzie rura doprowadzająca powietrze z okolicy nadkola masz klapę podciśnieniową. Ta rurka powinna być tam podłączona. Struje ona dopływem ciepłego/zimnego powierza do silnika. Ta zaślepiona rurka powinna być połączona właśnie z klapą i z krócem po prawej stronie znjadującym się na rurze kolektora dolotowego (na zdjęciu widać to ta kwadratowa część ). Natomiast miejsce gdzie teraz masz podłączoną rurkę tę zaślepioną ma być połączone z króćcem po lewej stronie (ten oznaczony zieloną kropką). Wiem że troche zamotałem ale przeczytaj uważnie do dojdziesz co i jak. A jeśli nie to wstawie foto co i jak.
  • Poziom 10  
    Zrozumiałem.Jutro rano pójde poszukać tej klapki i sprubuje to zrobic.A czy to moze byc przyczyna słabego cisnienia w cylindrach??Laguna bardzio słabo ciągnie.
  • Poziom 18  
    Nie może. Wyreguluj zawory, i wtedy sprawdź ciśnienie. 0,2 ssacy, 0,4 wydech na zimnym oczywiście.
  • Poziom 10  
    co do wężyków to nie moge znalezc zadnego krućca koło rurki idącej do filtra powietrza a ni nigdzie indziej.A co do zaworów to podobno tam sa jakies hydrauliczne.Takie tez sie reguluje??
  • Poziom 18  
    Musi być króciec. Jak masz rurę elastyczną która idzie z nadkola do obudowy filtra to za nią jest ta klapa i powinien być króciec (dodatkowo wchodzi tam rura która doprowadza ciepłe powietrze znad wydechu). Tam nie ma hydro popychaczy i nie wiem kto Ci to powiedział. Regulacja jest na płytkach.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Własnie tez dowiedzialem sie ze sa jednak plytki.Gosciu sie pomylil.A tam przy tym dolocie to ta rura nie idzie z nadkola tylko konczy sie kolo leflektora i wchodzi prosto do obudowy filtra a po drodze przed obudowa jest rozgalezieni ale ta jedna galąz to tylko kawalek rurki podobnej srednicy,ma zaledwie ok 10 cm i na tym sie konczy.
  • Poziom 18  
    Dziwne, pownno byc to co pisałem. Może gaziaże wyczucili to i dlatego masz tak namieszane z tymi podciśnieniami.
  • Poziom 10  
    A tak właściwie to jesli te węzyki nie bedapodłączone tak jak powinny to co sie bedzie dzialo.Spadek mocy?czy np nie rowna praca silnika czy jeszcze cos innego??
  • Poziom 18  
    Jak masz zaślepiony ten wężyk to wszystko jest tak jak należy.