Samochód diesel vectra 2.0 dti
Witam,
sprawdzałem przed zima układ zasilania samochodowego plus oczywiście akumulator.
Pojechałem do punktu serwisowego i sprawdzali ładowanie i cały test akumulatora. okazało się, ze wszystko jest OK ładowanie dobre na poziomie 14,3V a przy pełnym obciążeniu (światła, dmuchawa itd załączone) i ładowanie 13,8V.
Problem pojawił sie gdy mechanik z testerem oświadczył że w prądzie ładowania pojawiły sie "pulsowania czy tętnienia" około 0,2-0,3V i mam uszkodzony regulator na alternatorze.
O co chodzi dokładnie może ktoś mi wytłumaczy
amator 1515
Witam,
sprawdzałem przed zima układ zasilania samochodowego plus oczywiście akumulator.
Pojechałem do punktu serwisowego i sprawdzali ładowanie i cały test akumulatora. okazało się, ze wszystko jest OK ładowanie dobre na poziomie 14,3V a przy pełnym obciążeniu (światła, dmuchawa itd załączone) i ładowanie 13,8V.
Problem pojawił sie gdy mechanik z testerem oświadczył że w prądzie ładowania pojawiły sie "pulsowania czy tętnienia" około 0,2-0,3V i mam uszkodzony regulator na alternatorze.
O co chodzi dokładnie może ktoś mi wytłumaczy
amator 1515