Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[VYGIS] phone not respond

kastalaw 06 Nov 2009 19:37 2254 17
  • #1
    kastalaw
    Level 13  
    Witam,

    Mam następujący problem, przy próbie zczytania telefonu (ks360,kc550,gb220), kabel KE500 otrzymuje następujący komunikat:

    Please power ON phone
    ----------------------------------------------------------
    Loading primary loader ... OK
    Loading secondary loader ...
    Operation failed

    Phone not respond

    I tak się dzieje na 2 komputerach, wszystko niby zainstalowane poprawnie a jednak....
    Dodam że wcześniej wszystko było OK. Czy to raczej coś z boxem? A może kabel?

    [VYGIS] phone not respond
  • #2
    arem
    Level 39  
    Raczej coś z portami , a jak używasz boxa to przeinstaluj go , a w szczególności sterowniki portu.
  • #3
    kastalaw
    Level 13  
    arem wrote:
    Raczej coś z portami , a jak używasz boxa to przeinstaluj go , a w szczególności sterowniki portu.


    Myślisz że na dwóch komputerach coś z portami nie tak by było?
  • #4
    dugikamionka
    Level 23  
    obok zakładki conect masz wybór portu wybierz vigis USB to serial i powino działać
  • #5
    kastalaw
    Level 13  
    dugikamionka wrote:
    obok zakładki conect masz wybór portu wybierz vigis USB to serial i powino działać


    NIe mam czegoś takiego, mam tylko porty com od 1 do 40.
  • #6
    arti123
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Też ostatnio tak mam i raczej to nie jest wina kabla, ani interfejsu, którego używam z różnymi kluczami np. infinity , problemu tego nie rozwiązałem :( ale mogę tylko podpowiedzieć... w niektórych modelach możesz używać zwykłego kabla USB, zamiast "Standard connection" sprawdź czy nie ma wyboru USB ;)
  • #7
    kastalaw
    Level 13  
    arti123 wrote:
    Też ostatnio tak mam i raczej to nie jest wina kabla, ani interfejsu, którego używam z różnymi kluczami np. infinity , problemu tego nie rozwiązałem :( ale mogę tylko podpowiedzieć... w niektórych modelach możesz używać zwykłego kabla USB, zamiast "Standard connection" sprawdź czy nie ma wyboru USB ;)


    Faktycznie np. KS360 można przez USB. Ale co z innymi telefonami? Przecież musi być jakieś logiczny powód. To co teraz? Vygis w kosz?

    Na dodatek wygląda na to że uwaliłem KS360, jak napisałem wcześniej do pewnego czasu wszystko było OK, chciałem przeflaschować kolejny KS360, wywaliło mi na 1% phone not respond....Teraz przez USB flaschuje,niby wszystko idzie OK ale telefon nie załancza się. :( Po prostu załamka
  • #8
    kastalaw
    Level 13  
    Proble z Vygisem dalej nie rozwiązany, sprawdzałem box nawet na Viscie :) Dalej to samo , phone not respond. KS360 wkońcu po USB poszedł, ale przez RJ45 dalej nie można połączyć...Phone not respond....
  • #9
    morgan_exe
    GSM specialist
    Sprobuj na innym interface, np ufs, nspro, etc..
    ew. inna wersja aplikacji.
  • #10
    kastalaw
    Level 13  
    morgan_exe wrote:
    Sprobuj na innym interface, np ufs, nspro, etc..
    ew. inna wersja aplikacji.


    Próbowałem z Nspro, brak połączenia.

    Wersje aplikacji sprawdzałem wszystkie od 1.54
  • #11
    morgan_exe
    GSM specialist
    moze pliki konfiguracyjne?
    wyraznie jest problem softowy..
  • #12
    kastalaw
    Level 13  
    morgan_exe wrote:
    moze pliki konfiguracyjne?
    wyraznie jest problem softowy..


    Pliki konfiguracyjne?? Które to? Wszystko jak widze jest zainstalowane perfect, zero konfliktów itp. Box wykryty, nic tylko robić...

    Jutro będe miał inny kabel, jeżeli nie kabel, to znaczy że Box jest walnięty.
  • #13
    tino2003
    Admin of GSM Group
    Przechodziłem podobne problemy, ale rozwiązałem je od kiedy zacząłem używać jako interfejsu boxa furiusa.
  • #14
    kastalaw
    Level 13  
    Inny kabel nic nie pomógł, dalej ten sam problem. :(

    Do d... z tym Vigisem, myślałem że jeden box wystarczy...a tu wychodzi na to że trzeba inny interfejs. Zresztą sprzedawca Jafa, na mój problem z nokia BB5+ , również polecił zakup innego boxa w tym wypadku UFS.
  • #15
    rekord100
    Level 23  
    Ja bawiłem się dwa dni z poprawnym zainstalowaniem, a to stery a to problem z card, widzę że zainstalował Ci się na COM12 tak jak u mnie, dałem na COM4 i wszystko lata.Ewentualnie może być coś z napięciem, to samo miałem w ks360 na słabej baterii.
  • #16
    kastalaw
    Level 13  
    rekord100 wrote:
    Ja bawiłem się dwa dni z poprawnym zainstalowaniem, a to stery a to problem z card, widzę że zainstalował Ci się na COM12 tak jak u mnie, dałem na COM4 i wszystko lata.Ewentualnie może być coś z napięciem, to samo miałem w ks360 na słabej baterii.


    Oczywiście zmieniałem porty - bez efektu. Box jest poprawnie zainstalowany, inne LG nie sprawiają kłopotu.
    Zastanawia mnie jedna sprawa - w momencie wkładania kabla do telefonu, klawiatura podświetla się lekko. W innych LG, nie zauważyłem takiej reakcji.
  • #17
    rekord100
    Level 23  
    Zapewne to głupie pytanie ale mam nadzieję że sprawdzałeś na obydwu gniazdach w Vygisie.
  • #18
    kastalaw
    Level 13  
    rekord100 wrote:
    Zapewne to głupie pytanie ale mam nadzieję że sprawdzałeś na obydwu gniazdach w Vygisie.


    Tak, oczywiście. Naprawdę nie wiem czego jeszcze nie robiłem...aby to odpalić :)
    Skończy się chyba na tym że odeśle tego Vygisa bo mamjeszcze gwarancje na niego, z drugiej strony - inne telefony się robią...