Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ford escort 1,4 rocznik 96 OBROTY SILNIKA

beatarutkowska 06 Lis 2009 21:56 5912 4
  • #1 06 Lis 2009 21:56
    beatarutkowska
    Poziom 2  

    Witam! Jestem posiadaczem forda escort 1,4 rocznik96 . Mam problem z obrotami silnika.Silnik chodzi nierównomiernie-skacze z 800 na 300 na wolnych obrotach a czasem gaśnie.Przy stałej prędkości po wrzuceniu na luz zatrzymuje sie na 2500 obr.i dopiero przy całkowitym wyhamowaniu auta raptownie spada na 200-300 obr i po chwili zaczyna pracowac jak wyżej . Proszę o pomoc! Z góry dzięki:)

    0 4
  • #2 06 Lis 2009 22:21
    BigPablo
    Poziom 21  

    sprawdz czy "rączka" do której idzie linka z gazu chodzi płynnie.

    0
  • #3 13 Lis 2009 21:44
    gaspaccio
    Poziom 16  

    1.4 R96 mogą być dwa rodzaje na wtrysku i gaźnikowy, napisz jaki masz, w razie wątpliwości pomocny może być typ silnika zapisany na tabliczce pod maską.

    Co do diagnozy: Escorty jak falują obrotami to jedną z możliwych usterek jest regulator biegu jałowego, ( przez niektórych mylnie nazywany silnikiem krokowym)

    Kiedy zapalisz silnik i nie odtykasz pedału gazu, czyli przepustnica jest zamknięta to on reguluje dopływ powietrza do silnika przez obejście zamkniętej przepustnicy.

    Jeżeli się zacina to może sie to objawiać właśnie takim problemem jak opisujesz.

    Można go wyczyścić, podobno w niektórych przypadkach to pomaga, od tego radze zacząć.

    Poniżej zdjęcie silnika F4B i umiejscowienia regulatora.

    ford escort 1,4 rocznik 96 OBROTY SILNIKA

    Pozdrawiam

    0
  • #4 26 Lis 2009 12:51
    mario1985h
    Poziom 1  

    Witam kolego i doszłeś do tego co go bolało bo też mam ten sam problem opisz co to było
    pozdr.

    0
  • #5 26 Lis 2009 14:38
    Scalak5
    Poziom 22  

    gaspaccio napisał:
    1.4 R96 mogą być dwa rodzaje na wtrysku i gaźnikowy, napisz jaki masz, w razie wątpliwości pomocny może być typ silnika zapisany na tabliczce pod maską.

    Co do diagnozy: Escorty jak falują obrotami to jedną z możliwych usterek jest regulator biegu jałowego, ( przez niektórych mylnie nazywany silnikiem krokowym)

    I tu trochę się pomyliłeś jak sam napisałeś są dwa rodzaje wtrysku na twoim zdjęciu jest wielopunktowy sterowanie wolnych obrotów przez ów zawór bocznikowy ale w jednopunktowym wtrysku jest to dokładnie silnik krokowy nie steruje powietrzem ale podpiera przepustnicę .

    0