Witam.
Posiadam Opel Corsa B 1.5TD silnik ISUZU moim problemem jest rozładowywanie akumulatora.
Po pomiarach okazało się że upływność prądu na postoju to 4A!
Szukając źródła obciążenia aku okazało się że to alternator na postoju rozładowuje go takim prądem.
Wynika to na uszkodzenie alternatora ale jak odpali się silnik to ładowanie jest. Napięcie z np. 12,5V podnosi się do 14,5V
Jeżeli na postoju alternator obciąża akumulator a w czasie pracy jest ładowanie to może problem leży po stronie modułu regulatora ładowania który jest zamontowany w alternatorze. Czy ten moduł jest wymienny?
Jest to alternator z okrągłym złączem 4-PIN oraz zewnętrznym podłączeniem B+
Posiadam Opel Corsa B 1.5TD silnik ISUZU moim problemem jest rozładowywanie akumulatora.
Po pomiarach okazało się że upływność prądu na postoju to 4A!
Szukając źródła obciążenia aku okazało się że to alternator na postoju rozładowuje go takim prądem.
Wynika to na uszkodzenie alternatora ale jak odpali się silnik to ładowanie jest. Napięcie z np. 12,5V podnosi się do 14,5V
Jeżeli na postoju alternator obciąża akumulator a w czasie pracy jest ładowanie to może problem leży po stronie modułu regulatora ładowania który jest zamontowany w alternatorze. Czy ten moduł jest wymienny?
Jest to alternator z okrągłym złączem 4-PIN oraz zewnętrznym podłączeniem B+