Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lodówka Frigidaire F45ZR24J, kompresor 110V

07 Lis 2009 14:21 2468 16
  • Poziom 12  
    Witam
    Ostatnio zepsuła mi się kostkarka do lodu w lodówce. Do wymiany jest sprężarka. Lodówka była sprowadzona ze stanów więc potrzebuje na 110V. Gdzie można takie dostać i jaka może być przypuszczalna cena?
    Z góry dzięki za pomoc
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • Specjalista AGD
    Zasilasz ją 110 V ale masz transformator? Jeśli tak to możesz założyć przekaźnik 110V w miejsce sprężarki i po przekaźniku 220V, zasilasz styki robocze i zakładasz wtedy taką sprężarkę będzie nawet mniejsze zużycie prądu.
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • Poziom 33  
    Posiadam nową sprężarkę o symbolu CAE 4440Y na 110 V. Jestem mechanikiem AGD. Z podobną lodówką już walczyłem. Sprężarka pasuje do niej pod warunkiem że cała lodówka jest na jednej sprężarce. Jest to sprężarka o sporej wydajności.
  • Poziom 12  
    Tak jest transformator. Nie chciałbym nic przerabiać.
  • Specjalista urządzeń chłodniczych
    zemki napisał:
    Tak jest transformator. Nie chciałbym nic przerabiać.

Kompletna bzdura, to Twój transformator jest "przeróbką".
    Jeśli nie będziesz sam wymieniać sprężarki, a zapewne nie będziesz, to proponuję Ci udać się od razu do lokalnego serwisu AGD, zrobią co trzeba.
    Pomysł poprzednika wiesiekba jest wg mnie najlepszy!
  • Specjalista AGD
    No i nie wiem, czy nie jest tańszy od oryginału.
  • Poziom 12  
    Przerobienie nie wchodzi w grę bo lodówka posiada inne elementy, które są zasilane na 12V. Dokładnie chodzi o panel do sterowania kostkarką i jest tam też jakaś grzałka podłączona. Był jeden mechanik i powiedział że za dużo przerabiania i podłączania osobnych obwodów.