Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
SterControl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

bmw e34 520i 24v,nierowna praca silnika

lala13 29 Sty 2010 20:39 23292 44
  • #31
    Piotr520
    Poziom 22  
    Kolego paweł2065 w silnikuku m50 24v nie ma przewodów zapłonowych.
  • SterControl
  • #32
    lala13
    Poziom 9  
    widze ze to nie latwy temat. kolego pawel2065,sama nazwa mowi, "wysokie napicie",a wychodzi ono z cewek jak wiemy,a w tych silnikach cewka ze swieca nie laczy sie za pomoca przewodow wysokiego napiecia,jedynie poprzez fajke. A wydaje mi sie ze kolega amigo525 ma racje,cos w tym moze byc. Moim zdaniem jest to jakis czujnik,kto wie czy wlasnie nie polozenia walu korbowego.Bo jednak prady maja tu jakis wplyw na prace silnika[wspomniana wczesniej przypadlosc z rozlaczeniem akumulatora]. pozdro
  • #33
    romoo
    Użytkownik obserwowany
    Powiem krótko są samochody co lubią i co nie lubią gazu mieszalnikowego.
    BMW - nie lubią.
    Wtrysk LPG dobrze im robi. A tu mamy walkę z wiatrakami.
  • SterControl
  • #34
    lala13
    Poziom 9  
    kolego no zaprzeczyc nie moge. tak to z nimi jest. no ale pracowac powinien rowno,cos nie gra???
  • #35
    romoo
    Użytkownik obserwowany
    A jak tam jest emulacja sondy zrobiona?

    Odczytałeś błedy?
  • #36
    lala13
    Poziom 9  
    sory,kolego szczeze to nie rozumiem "emulacja"...mechanikiem nie jestem wiec prosze o wyrozumialosc...
  • #37
    pawel2065
    Poziom 9  
    Witam ponownie. Byłem w serwisie bmw na diagnostyce pojazdu, podłaczyli pod komputer, jest zła mieszanka na 4 i 6 cylindrze, za duzo powietrza. wiedząc ze nie ma u mnie lewego powietrza poniewaz sprawdałęm wszystkie mozliwości, fachowcy odemnie z miasta podejrzewają uszczelke pod kolektorem ssacym, twierdząc ze mieli własnie takie przypadki. Co wy na to?? rzeczywiscie nie ma tam rzadnych przewodów wysokiego napięcia. mysle ze ta uszczelke wypadałoby wymienic, pozdrawiam.
  • #38
    romoo
    Użytkownik obserwowany
    Psiknij tam dezodorantem jak jest nieszczelność to obroty sie zwiększą.
    Albo olej to bo ''zły'' może być dotyk.
    Uboga, bogata........ jaka ?

    Sprawdziłęm z ciekawości bo niedowierzałem że w tamtych starych sterownikach są tak zaawansowane funkcje diagnostycze i nie ma takiego błędu jak piszesz ani nic co by się kojarzyło blisko.
    Niech mnie ktoś poprawi sterownik Siemens.
  • #39
    pawel2065
    Poziom 9  
    koledzy wymieniłem uszczelke pod kolektorem ssacym i wszystko jest wporzadku, problem zniknął. pozdro
  • #40
    pawel2065
    Poziom 9  
    odświeżam temat. Jak kolego usunołeś usterke??
  • #41
    Rafcio1509
    Poziom 1  
    Witam. Koledzy mam problem podjechałem do sklepu moja bumka gdy zrobiłem zakupy już mi ciężko odpaliła jakoś głośno zaczęła chodzić nie wkręca się na obroty strasznie kopci a po chwili jak zostawię ja na wolnych obrotach to gaśnie. Jaka może byc tego przyczyna cz mi ktoś coś doradzi????
  • #42
    RamboAD
    Poziom 2  
    Witam odswierze troche temat, mam podobny problem z BMW E34 520i 24v zaczne od tego ze na benzynie na biegu jalowym przy postoju silnik pracuje w miare normalnie ale jak auto sie porusza to faluja obroty, dodam ze to w miare normalnie znaczy ze pali na wszystki cylindry i wszystko dziala ale nie dziala tak jak powinien brakuje mu mocy zachowuje sie tak jakby wtryski laly albo moment wtrysku byl nie wtym momencie jakim ma byc, pomozcie nie wiem co mam robic zrobilem remont silnika powymienialem duzo czesci a reszte sprawdzilem na diagnostyce nic konkretnego nie wychodzi, w serwisie bmw powiedziano ze nie dzalaja wtryski 3 i 6 ale sprawdzilem dzialaja wszystkie inny diagnosta stwierdzil ze sa jakies zaklucenia sygnalu na pierwszym tloku ale nie wie dokladnie.
  • #43
    skawski87
    Poziom 2  
    witam widze że mamy podobne proglemy ja mam e34 520i bez gazu i miałem tak samo wymieniłem prawie wszystko świece przepływke sonde 3 cewki i nic nie dało. Ale po głupiej wymianie przekażników za pare złoty problemu juz nie ma. Ktoś pisał że po odłączeniu aku problem chwilowo znika tak bo komp wraca na ustawienia serwisowe troche na nich podziała.
  • #44
    RamboAD
    Poziom 2  
    to ciekawe bo juz tez prawie wszystko wymienilem nawet glowice moze wiesz jakie przekazniki bo troche ich jest.
  • #45
    szaki969
    Poziom 1  
    siema mam dziwny problem na zimnym silniku samochód hasa bez zarzutu gdy sie juz nagrzeje skacza oborty i przebiera jak by nie hasaly wszystkie cylindry ;/ w trakcie zmiany biegu auto nawet gasnie nie ma mowy zeby auto zostało na biegu jałowym a w trakcie zmiany biegu nogana gazie;/ bo jak nie to auto gasnie;/ dolot szczelny przepływomierz zmieniłem;/ kurde nie wiem co to moze byc noga jestem z mechaniki teraz chcem sprubowac coś z czujnikiem temperatury silnika;/ bo na kompie pokazuje róznie temp raz 31 stopni 70 40 i tak róznie moze to od tego wie ktoś moze oco kaman?

    Dodano po 45 [sekundy]:

    aa dodam ze mam model e34 520 24 v 150 koni rok 1991