Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat B5 1.9 TDi ubytki płynu/wymi uszczelki pod głowicą

pawryb33 08 Lis 2009 18:57 12533 4
  • #1 08 Lis 2009 18:57
    pawryb33
    Poziom 8  

    Witam!
    Po poczytaniu postów i problemów innych użytkowników Passata B5 1.9 TDi dochodzę do wniosku że chyba mi poszła uszczelka pod głowicą:( objawy są następujące mocne wyrzucanie płynu chłodniczego przez przelew w zbiorniczku wyrównawczym. Przez przewód doprowadzający płyn do zbirniczka idzie piana i okropnie zapowietrza mi się nagrzewnica - praktycznie nie daje się odpowietrzyć. Przewody są bardzo twarde. Sprawdzałem w warsztacie specjalnym połynem czy nie dostają się spaliny do układu ale wyszło, że niby nie ale na 100km to wyrzuca mi około 3l płynu:( więc nie wiem skąd może się wytwarzać takie ciśnienie.
    Przy założeniu że to uszczelka do wymiany to proszę o pomoc w poniższych kwestiach:
    - czy po zdjęciu głowicy nie poddaje się jej szlifowaniu (taką informację też przeczytałem)
    - czy wymagane jest odstawienie auta do warsztatu czy można się samemu za to zabrać - może ktoś to robił i wie na jakie niespodzianki można się nadziać przy wymianie uszczelki ewentualnie na co zwrócić uwagę.

    Pozdrawiam wszystkich
    i dziękuje wszystkim za podpowiedzi i sugestie

  • Pomocny post
    #2 08 Lis 2009 19:08
    mig29_1979
    Poziom 19  

    Tak trzeba oddać do szlifowania i Ci powiem lepiej zaprowadz do warsztatu bo źle ustawisz rozrzad i będą kłopoty. No chyba że zaryzykujesz najgorszy jest pierwszy raz.

  • #3 09 Lis 2009 08:49
    pawryb33
    Poziom 8  

    Wiesz tak szczerze Ci powiem to nie chciałbym ruszać tej głowicy - jeżeli to nie byłaby uszczelka pod głowicą (trochę zmylił mnie wynik badania zawartości spalin w układzie chłodzenia - wyszedł ujemny).
    Stąd próbuję zaczerpnąc informacji czy ktoś miał podobny przypadek i czym to się skończyło.

  • #4 09 Lis 2009 09:39
    MałyMaro
    Poziom 10  

    Owszem trafił w Escorcie 1.8D 91'. Cały czas ginał plyn, zbieralo sie cisnienie w zbiorniczku (jazda bez korka obowiazkowa :D) i w tym przypadku wymiana uszczelki pod glowica pomogla w 100%. A co do rozrządu to jesli zlozy sie wszystko zgodnie ze znakami, obroci raz kluczem to moze nie bedzie takiej tragedii.

  • #5 09 Lis 2009 10:02
    amm212
    Poziom 17  

    na 100 głowica nie ma co wiecej szukac obowiazkowo do planowania przed planowaniem zdjąć wałek rozrzadu zedy wszystkie zawory byly zamkniete[zrobia ci to tez ci co planuja ale po co placic} po złozeniu konieczna wymiana paska rozrxzadu

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME