Witam.
Od niedawna mój ojciec jeździ AR 145 z silnikiem 1.3 boxer.
Czytam trochę na forum ale konkretów nie znalazłem a sprawa wygląda tak:
Mam interfejs na ELM 327, ale wyczytałem że pracuje on jako interpreter protokołów więc raczej nie będzie działał...
Wyczytałem że powinny działać interfejsy z grupy VAG, a one już pracują jako konwertery napięć sygnałów. Znalazłem w necie schemat takiego interfejsu i bazuje on na układzie MAX 232.
Na takim układzie mam interfejs do instalacji gazowej, zrobiony ze starego kabla od Nokii pracujący na COM RS232. Schematy są bardzo podobne, ale trochę się różnią. Jednak spróbować warto...
Pozostaje jeszcze sprawa programu do obsługi ECU. Niestety nie wiem jaki to model... wiem tylko że autko ma silnik 1.3 boxer 8V rok 1997 ze złączem 3-pin przy nadkolu.
Od niedawna mój ojciec jeździ AR 145 z silnikiem 1.3 boxer.
Czytam trochę na forum ale konkretów nie znalazłem a sprawa wygląda tak:
Mam interfejs na ELM 327, ale wyczytałem że pracuje on jako interpreter protokołów więc raczej nie będzie działał...
Wyczytałem że powinny działać interfejsy z grupy VAG, a one już pracują jako konwertery napięć sygnałów. Znalazłem w necie schemat takiego interfejsu i bazuje on na układzie MAX 232.
Na takim układzie mam interfejs do instalacji gazowej, zrobiony ze starego kabla od Nokii pracujący na COM RS232. Schematy są bardzo podobne, ale trochę się różnią. Jednak spróbować warto...
Pozostaje jeszcze sprawa programu do obsługi ECU. Niestety nie wiem jaki to model... wiem tylko że autko ma silnik 1.3 boxer 8V rok 1997 ze złączem 3-pin przy nadkolu.
Moderated By Michu10:Regulamin pkt 8.1,8.3,14,16 ostrzeżenie #1