Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

spadek mocy passat tdi 90 km

10 Lis 2009 07:15 5742 4
  • Poziom 9  
    Witam od pewnego czasu mój passat zacząl się robić mulasty.
    wymieniłem już zaworek N75 , rozruszałem już cięgno od gruchy i kierowniczki,
    pdłączyłem go pod VAG-a i pokazuje tylko błąd
    575- Ciśnienie w przewodzie dolotowym/różnice doregulowania
    obejrzałem wszystkie i przewody i wężyki od zaworków i wydają mi się dobre bez jakiśkolwiek pęknieć.
    może mi ktoś podpowiedzieć co jeszcze może być przyczną.
  • Poziom 39  
    W tym silniku niema turbiny ze zmienna geometrią więc nie może być "kierowniczek"
  • Poziom 34  
    trans-serwis napisał:
    W tym silniku niema turbiny ze zmienna geometrią więc nie może być "kierowniczek"


    są kierownice zmiennej geometrii w turbince jeśli jest to silnik o oznaczeniu AHH,
    merios16 proponuję najpierw zacząć od wykonania logów dynamicznych grup 003, 008 i 011, zobaczymy wtedy jak mierzy przepływka i czy masz przeładowanie czy niedoładowanie, jeśli masz jeszcze oryginalne wężyki podciśnienia w oplocie z materiału to wymień je wszystkie profilaktycznie na nowe - najlepiej silikonowe bez oplotu, tylko nie kupuj wężyków w ASO VW bo za metr oryginalnego wołają 75 złotych, zwróć tylko uwagę na średnice wewnętrzne przewodów, które będziesz wymieniał bo nie wszystkie są jednakowe.
  • Poziom 10  
    merios16 napisał:
    Witam od pewnego czasu mój passat zacząl się robić mulasty.
    wymieniłem już zaworek N75 , rozruszałem już cięgno od gruchy i kierowniczki,
    pdłączyłem go pod VAG-a i pokazuje tylko błąd
    575- Ciśnienie w przewodzie dolotowym/różnice doregulowania
    obejrzałem wszystkie i przewody i wężyki od zaworków i wydają mi się dobre bez jakiśkolwiek pęknieć.
    może mi ktoś podpowiedzieć co jeszcze może być przyczną.



    jak dziura w dolocie to by puszczał chmure przy dodawaniu gazu i takie syczenia a przyspieszał by tak troche na raty, albo przepływka,i wtedy bedzie taki mułowaty,a odepnij przewód od przepływki i zobacz czy jest różnica,jeśli nie to już wiadomo gdzie jest problem....powodzenia i napisz co bylo
  • Poziom 9  
    Witam wszystkich w moim przypadku okazoło się że padłwa turbina a dokładnie koło kompresji ma zbyt duży luz . Trochę dziwne bo passat ani nie zadymi , ani oleju nie bierze, a turbina padła tylko od strony ssącej.myślałem żcoś z tam się do niej dostało,
    a okazoło się że wyrobuły się pierścienie słizgowe.
    Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za pomoc.