Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pralka Amica PC5580A413 - jaki to kod błędu?

Caro-Line 11 Lis 2009 17:35 3508 4
  • #1 11 Lis 2009 17:35
    Caro-Line
    Poziom 9  

Witam, mam problem dotyczący pralki Amica Optimum PC5580A413. Napiszę najprościej, ponieważ kompletnie nie znam się na tym...
    Otóż pralka nie pobiera wody. Włączam, nastawiam program i w ogóle nie slychać pobierania wody, zapalają się lampki, że blokada drzwi oraz, że pracuje..Pralka robi jeden niemrawy obrót i tyle. Lampki nadal się palą, ale pralka stoi zupełnie. Wyłączyłam wszystko, udało mi się otworzyć drzwiczki - nie ma wody, pralka wykonała jeden obrót zupełnie na sucho. Otworzyłam filtr, wyczyściłam i w miarę możliwości wybrałam wodę - ponieważ było jej sporo, nawet wylewała się z niego. Znów włączyłam pralkę i to samo. Wszystko się pali, pracuje, blokada, obrót i tyle..
    Ponieważ zupełnie się na tym nie znam, proszę o jakąś radę co to może być, zanim pójdę do serwisu.
    Pozdrawiam!

0 4
  • #2 11 Lis 2009 17:45
    313094
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 11 Lis 2009 18:12
    Caro-Line
    Poziom 9  

No właśnie nic nie miga.. :/ Zupełnie tak, jakby normalnie pralka miała działać.. Tylko te lampki o pracy i blokadzie. To wszystko. Pompy spustowej [ musiałam sprawdzić w necie co to ;P ] nie słychać..

2
  • #4 11 Lis 2009 18:24
    313094
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 11 Lis 2009 18:30
    Caro-Line
    Poziom 9