Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wspomaganie kierownicy w Opel Astra II

27 Cze 2004 23:26 10801 3
  • Poziom 10  
    W Oplu Astra II stosowane jest elektro-hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego. Spotkałem się z dwoma typami sterowania silnika napędzającego pompę olejowa wspomagania. W jednym sterownik posiada przekaźnik załączający silnik - najczęściej to on ulega uszkodzeniu (wypalenie styków), a sam silnik ma 4 wyprowadzenia . W drugim rozwiązaniu sterownik jest w pełni elektroniczny (zamknięty w obudowie i zalany "galaretką") , a silnik posiada 3 wyprowadzenia.
    Może ktoś miał do czynienia z tym drugim przypadkiem, jak to rozgryść?
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 12  
    Mam taka pompe ze swojego auta - TRW 1.
    Silnik ma chyba 2 wyprowadzenia tj. dwie duze kostki do ktorych dochodza po cztery druty. Masz jakis opis jak to naprawic ten przekaznik lub zdjecia?
    bede wdzieczny bo to z mojego prywatnego auta

    Krzys
    gg 54054
    chrisro(malpa)o2.pl
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 10  
    Muszę poszukac w swoich zapasach. Jak znajdę to podeślę zdjęcia.
  • Poziom 12  
    Bede czekal
    Dzieki.

    Krzys