Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra f 93r benzyna+gaz dławi, strzela,

11 Lis 2009 21:00 4774 8
  • Poziom 10  
    Witam
    Mam problem z moją astrą wiem że były już podobne tematy ale analizujac je po kolei okazało by się że musze wymienić cały silnik. Mianowicie w czerwcu zamontowałem instalacje gazowa auto chodzilo wysmienicie lepiej niż na benzynie, nastepnie ok miesiaca temu silnik strasznie kopał nie dało się jechać 60 km/h bo na 3 wył a na 4 się dławił zaglądnołem po maskę okazało się że strzeliła uszczelka pod pokrywą i niestety brakowało ponad 2 l oleju jednak dławienie nie ustało i wymieniłem świece i przewody zapłonowe co pomogło. Teraz od ok 2 dni znowu jest coś nie tak- przy predkosciach ok 70 strasznie "bije" autem tak jak by były koła źle wyważone, na wysokich obrotach strasznie słychać taki metaliczny dźwięk jak by uderzały o siebie jakies blaszki i na biegu jałowym dziwnie strzela z wydechu i jeszcze jedno silnik sie dusi i dusił odkąd go mam np. pod góre o nachyleniu 9% nie mozna nim wyjechać, jadąc 100 musze redukować na 3 do 60-70 myślałem że to normalne bo auto stare ale jak mnie jakieś stere polonezy wyprzedzaja to nie mogę. Co może być nie tak?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Na twoim miejscu, przy takim stopniu ignorancji, który reprezentujesz, nie przejmowałbym się, tylko dał głośniej radio.
  • Poziom 10  
    Mojej jak mojej to że w aucie wyciekał olej to wiedziałem wczesniej została wymieniona uszczelka po miską olejowa tyle ze w serwisie i kosztowalo to jakies 200zł pożniej silnik dalej byl zalany wiec pojechalem do zwyklego mechanika który wymienił odme auto dalej cieklo wiec znowu do niego pojechalem i poiwiedzial ze auto jest stare i sie poci a w dodatku na gazie będzie brał olej wiec nie ma sie co tym przejmować dlatego dolewałem systematycznie az w koncu wywalilo ta uszczelke która juz sam wymienilem i silnik jest suchusieńki niewidac ani grama oleju.

    Dodano po 7 [minuty]:

    Pod maskę zagłodam systematycznie ok raz w tygodniu nie myślcie że robie to raz na 5 lat albo jak coś się zepsuje, ta uszczelka strzeliła nagle normalnie powinna zaświecić się kontrolka oleju ale jakoś się nie zaświeciła.
  • Poziom 15  
    Potrzebujesz dobrego mechanika, który przejrzy gruntownie twój samochód.Zrobi ci kosztorys naprawy, a ty zdecydujesz co dalej.Piszę tak bo odnoszę wrażenie że mocno zaniedbałeś ten samochód i usterek może być sporo nie do ustalenia na odległość.Bez urazy,powodzenia.
  • Poziom 42  
    Kontrolka mówi "właśnie zabijasz silnik" więc ciesz się że nie świeciła. Widać oleju było tyle jeszcze że smok łapał i ciśnienie było... Chłodzenia już nie.
    Obawiam sie że na twoim poziomie wiedzy nic nie zrobisz ale próbuj.
    Przede wszystkim zapomnij o gazie, polataj kilka dni na benzynie i zobacz jak silnik pracuje. Zmierz kompresję w cylindrach. Podłącz tester zapłonu i zobacz jak iskra wygląda na poszczególnych cylindrach. Obejrzyj świece czy dopalają czy nie, określ na ich podstawie skład mieszanki. O tak oczywistych sprawach jak filtry powietrza i paliwa nie piszę.
    No i napisz jaki to silnik, gdybanie bez znajomości modelu motoru do niczego nie doprowadzi.
  • Poziom 10  
    silniik - 1,6i monopunkt 75 KM jaki model dokładnie to nie wiem.
    Na benzynie próbowałem jechać ale to już w ogóle koszmar jak jest zimny to nie da sie jechać jak dodam gaz i puszcze to go tak zdusi i pyrczy jak by juz miał zgasnąc jak by nie chodzil jeden baniak.

    Sam może nie zrobie takich rzeczy ale niektóre moge spróbować przynajmniej chce wiedziec co to moze byc i jaki bedzie tego koszt nie chce zeby sie okazało ze bede musial pól osprzetu wymienic w silniku i tak g ... z tego bedzie. tak jak z tymi uszczelkami zwłaszcza ze jest to auto w bardzo dobrym stanie tylko od poniedzialku jest cos nie tak mam wrazenie jak by nie maial kompresji i w sumie chiałem sie dowiedziec czy to mogły pojsc zawory?
  • Poziom 42  
    Mogło pójść wszystko.W poprzednim poście napisałem co należy zrobić.
  • Poziom 10  
    Pojechałem do mechanika i to były przewody WN które były wymieniane i okazały się wadliwe.