Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Skoda fabia 2003r 1.4 mpi, zapala się epc silnik słabnie

jacekdj7 11 Nov 2009 21:27 28080 7
Texa Poland
  • #1
    jacekdj7
    Level 10  
    Skoda fabia 2003r 1.4 mpi podczas jazdy zapala się epc silnik słabnie i niema siły jechać skoda posiada gaz wciskając pedał gazu do dechy jakoś się toczy, zapalają się wskaźniki gasną mrugają resetują się godzina zegarka kilometry . Po zgaszeniu i wyjęciu kluczyka palą się kontrolki i konsola gazu
  • Texa Poland
  • #2
    Elektron 125
    Level 18  
    Podłączyć testerek i sprawdzić co system zarejestrował.
  • Texa Poland
  • #3
    yaaro
    Level 33  
    Z twojego opisu na poczatek sprawdziłbym ładowanie, po drugie błedy jak podpowiada kolega.

    W skodach tego typu gniją kable i padaja liczniki.
  • #4
    jacekdj7
    Level 10  
    odczyt błędów vag 4,9 w cdif są mniej sprecyzowane
    ster
    magistrali kan

    1317 Sterownik tablicy przyrządów-J285
    magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY


    licznik
    1314 Sterownik silnika
    magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
    1322 Nie znany kod błędu
    magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
    1321 Sterownik AIRBAG
    magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY

    silnik

    18047 Czujnik 1/2 pedału gazu - nieprawidłowa funkcja
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
    16726 Czujnik położenia wałka rozrządu strona 2- niskie napięcie
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
    18041 Czujnik 2 pedału gazu - sygnał za niski
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
    17549 Obliczenie mocy - wartość nieprawdopodobna
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
    18058 Magistrala CAN tablica przyrządów - brak sygnału
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
    16500 Czujnik temperatury silnika zakres/możliwości
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
  • #5
    brandy-p
    Level 31  
    Sporo tego. Wykasowac, pojeździc, odczytac ponownie i zobaczysz który z tych błędów to śmiec, a który sprawia problem.
    P.S. To nie przekładka z anglika ?
  • #6
    jacekdj7
    Level 10  
    yaaro wrote:
    Z twojego opisu na początek sprawdziłbym ładowanie, po drugie błędy jak podpowiada kolega.

    W skodach tego typu gniją kable i padają liczniki.


    ładowanie jest ok ale zegary???kable na podłużnicy są ok

    Dodano po 4 [minuty]:

    brandy-p wrote:
    Sporo tego. Wykasowac, pojeździc, odczytac ponownie i zobaczysz który z tych błędów to śmiec, a który sprawia problem.
    P.S. To nie przekładka z anglika ?

    ------nie
    szaleństwo nie pojawia się od razu tylko różnie a nieraz wcale dlatego nie będą raczej zegary.
    z góry dzięki za pomoc

    Dodano po 3 [godziny] 56 [minuty]:

    czy po rozmasowaniu cewki zapłonowej(odkręceniu cewki) zegary szleją???
    a gdy dopchnę i sie zmasuje bez dokręcania zegary zachowują się normalnie
  • #7
    jacekdj7
    Level 10  
    usterka została naprawiona.................................
  • #8
    wiesiek3d
    Level 29  
    Ciekawe jak? może jakaś odpowiedź będzie poradą na przyszłość.