Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

COMPULEVEL 35-100 firmy Stanley - kalibracja lub naprawa

CameR 14 Lis 2009 23:58 2912 2
  • #1 14 Lis 2009 23:58
    CameR

    Moderator Zabezpieczeń Pojazdów

    Witam,
    czy ktoś zna zasadę działania i możliwość naprawy lub kalibracji
    poziomicy elektronicznej COMPULEVEL 35-100 firmy Stanley.
    COMPULEVEL 35-100 firmy Stanley - kalibracja lub naprawa
    Mam problem z tym urządzeniem - w zasadzie pracuje normalnie, jednak wyświetla co jakiś czas komunikat "Cord".
    Prawdopodobnie na skutek tego urządzenie wprowadza pewien błąd pomiarowy w granicach 10cm, który
    nie jest stały lub liniowy i nie da się go ręcznie skalibrować klawiszem "reset" lub "calibrate".
    Urządzenie nie jest nigdzie uszkodzone mechanicznie, "przewód" nie jest nigdzie przetarty itd.

    Compulevel kupiłem kilka lat temu w USA , natomiast teraz jest już dostępny w ofercie Stanley Polska.
    Niestety Stanley Polska nie podjął się odpłatnej naprawy tego urządzenia.
    Stwierdzili, że jest to absolutna nowość (ja go posiadam od 8lat) i nigdy czegoś takiego nie naprawiali, mogą jedynie wysłać do serwisu w Niemczech.
    Jednak przed naprawą w Niemczech chcę poszukać innej możliwości naprawy w kraju.
    Czy ktoś zna to urządzenie i pomoże mi naprawić "nowość" Stanley'a

    http://www.stanleyworks.pl/Narz%c4%99dzia+Las...ICA+Compulevel/SkuDetail.ctlg?ObjectID=35-100

    Instrukcja obsługi

    0 2
  • Pomocny post
    #3 26 Lut 2010 13:23
    klawisz
    Poziom 2  

    Witam!
    Mam ten sam problem,przy czym mój compulevel służy mi już od 13 lat.
    Kupiłem go w Stanley Polska zatem nie jest to nowość w ofercie tej firmy (zaliczyli kilkuletnią przerwę w sprzedaży tego produktu).
    Odpowiedż na mój problem znalazłem na stronie amerykańskiej Stanleya.
    Urzadzenie wymaga jak każde urządzenie pomiarowe okresowej kontroli i kalibracji.Niestety Stanley Polska sprzdaje ten produkt jak przysłowiową pietruszkę nie dając jakiegokolwiek wsparcia technicznego nie mówiąc o rzetelnej informacji technicznej.
    Doradca techniczny zajmujący się produktem w Stanley Polska robi wszystko żeby przekonać mnie do zakupu nowego urządzenia twierdząc że naprawa może być bardzo kosztowna a co za tym idzie nieopłacalna ( a przecież nie mówimy o naprawie lecz o standardowej procedurze okresowej kalibracji modułu pomiarowego ewentualnie uzupełnieniu ciśnienia w przewodzie pomiarowym ).
    Wysłałem zapytanie do stanów o podanie możliwości dostarczenia urządzenia i obsługi serwisowej (koszt usługi to ok.190$ + przesyłka ) Oczekuję na odpowiedż bo urządzenie jest mi bardzo potrzebne w pracy.
    Pozdrawiam. Roman.

    0