Witam
Jak odłączyć komorę paliwa i wiatraka od reszyty korpusu?
Odkręciłem 3 śrubki zdj 01.jpg ,ale nadal coś blokuje ,zaznaczyłem to kółkiem i strzałka na zdj 02.jpg .
Ze schematów jakie znalazłem w sieci wynika że jest to przyłącze którym idzie paliwo do komory spalania.
Mam też pytanie czy wersja na olej nap (DW50) różni się tylko komorą spalania?
Sprawa się wyjaśniła,żeby rozebrać trzeba wyjąć komorę spalania,ale pytanie o różnice między benz i olejem jest nadal aktualne.
Czy ma ktoś zbędną samą komorę od DW50 ?
poniżej zdjęcia komory BW50 (wersja benzynowa w środku widać blachę z otworami)

Jak odłączyć komorę paliwa i wiatraka od reszyty korpusu?
Odkręciłem 3 śrubki zdj 01.jpg ,ale nadal coś blokuje ,zaznaczyłem to kółkiem i strzałka na zdj 02.jpg .
Ze schematów jakie znalazłem w sieci wynika że jest to przyłącze którym idzie paliwo do komory spalania.


Mam też pytanie czy wersja na olej nap (DW50) różni się tylko komorą spalania?
Sprawa się wyjaśniła,żeby rozebrać trzeba wyjąć komorę spalania,ale pytanie o różnice między benz i olejem jest nadal aktualne.
Czy ma ktoś zbędną samą komorę od DW50 ?
poniżej zdjęcia komory BW50 (wersja benzynowa w środku widać blachę z otworami)

