Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf II 1,8 - benzyna, gaz, obroty zbyt małe.

16 Lis 2009 15:54 5259 7
  • Poziom 9  
    Witam, mam Golfa II i walczę z nim od dłuższego czasu. Silnik jest 1,8 benzyna +LPG. Założony został monowtrysk (o ile dobrze piszę, jestem deko laikiem) z silniczkiem krokowym. Na benzynie chodzi, na gazie też, jednak mam problem z obrotami, są zbyt małe, samochód gaśnie w mieście na gazie, na benzynie również choć dużo rzadziej. Obroty przy odpaleniu są spoko, jednak potem spadają totalnie do nawet 500. Nie wiem jaka może być tego przyczyna - sonda? Gość, który montował mi silniczek krokowy próbował podkręcić obroty na gazie, ale nic nie reagowało - powiedział, ze kiepskiej jakości gaz był. Gdy zmieniłem cały tłumik ze sportowego na oryginalny, samochód zupełnie się zmienił, do tego tłumik ma całkiem dobry katalizator. Obroty były podkręcane wcześniej jednak spadają co chwila, im bardziej rozgrzany silnik, tym obroty mniejsze i słabiej silnik reaguje. Może ktoś zna przyczynę lub chociaż wie jak podkręcić obroty na gazie i na benzynie, bo z tego co mi wiadomo to dwie różne rzeczy. Zresztą samochód, wiadomo zupełnie inaczej zachowuje się na benzynie a inaczej na gazie, jednak ta sytuacje nie jest normalna. Proszę o pomoc.
  • Poziom 28  
    Najpierw popracuj nad nim żeby dobrze działał i wyreguluj silnik na benzynie, jak będzie ok dopiero wtedy możesz kręcić gazem.
    Sprawdź dokładnie układ zapłonowy (kable, świece itd) - to najczęstsza przyczyna problemów.
  • Poziom 9