Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ksero Canon FC 204 brudny wydruk

16 Lis 2009 22:46 3558 12
  • Poziom 11  
    Witam.
    Jestem prawie laikiem w tym temacie).
    Dotychczas używany toner w tej drukarce był napełniany i robił takie ślady jak na zdjęciu "mój". Toner był regenerowany poprzez dosypywanie tonera przez wywierconą dziurkę. Pomyślałem, że się zużył więc kupiłem na "aledrogo" dwa nowe zamienniki. Efekt był mniej więcej taki sam co widać na zdjęciach "skan pustej kartki" i "skan pustej kartki1".
    Zauważyłem, że tekst kserowany w miejscu, w którym występuje brudzenie jest troche rozmazany - zdjęcie "mój" i "nowy" w stosunku do "orginał". Wygląda to tak jakby kartka nie dolegała do szyby podczas jej skanowania. Jednak kartka przylega, może to ten element skanujący a może jakiś wałek - patrząc po powtarzalności brudzenia na zdjęciu "skan pustej kartki" "skan pustej kartki1".
    Czekam na sugestie...
    oryginał kserokopii:
    Ksero Canon FC 204 brudny wydruk MójKsero Canon FC 204 brudny wydruk nowy Ksero Canon FC 204 brudny wydruk skan pustej kartki Ksero Canon FC 204 brudny wydruk skan pustej kartki1Ksero Canon FC 204 brudny wydruk
  • Specjalista - kserokopiarki
    Jak na moje - ktoś Cię przerobił na tych wkładach :D ! Lepiej kup nowy zamiennik np. w Arbiko w Gdańsku - zapłacisz może więcej, ale masz pewność że zadziała ! Takie są niestety efekty zakupów po najniższej cenie na Allegro ! Odesłałbym to do sprzedawcy czym prędzej z reklamacją !

C.
  • Poziom 17