Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Wieża HI-FI PHILIPS - problem z odczytem CD

s1misza 17 Nov 2009 14:22 2326 8
    s1misza
    Level 11  
    Witam,

Z góry zaznaczam, iż jestem początkujący więc proszę o wyrozumiałość.
    Pewnie problem Wam jest znany, ponieważ jest to z tego co wiem defekt uniwersalny w wszystkich wieżach HI-FI z 3-płytowym odtwarzaczem CD. Tak więc, tacka z płytami się obraca, lecz wieża nie wykrywa żadnych CD (NO DISC), mimo iż cały talerz (3 płyty) jest pełny. Nie czyta płyt ani oryginalnych ani nagrywanych. Mam ten problem w 3-ech swoich wieżach
    Może mi ktoś pomóc?

Pozdrawiam.
    User removed account
    User removed account  
    s1misza
    Level 11  
    pasque-flower wrote:
    Sprawdziłeś czy laser tzw. "świeci"? Jeśli nie to zalecał bym wymianę. Jeśli świeci możesz spróbować przeczyścić oczko lasera.

Tak, laser świeci lecz gdy próbuje odczytać CD to tak jakoś dziwnie..."pyka" jakby coś przeskakiwało.
    Spotkałem się z tym u siebie, u znajomych. Wieża pochodziła jakiś krótki czas i zawsze dzieje się to samo.
    User removed account
    User removed account  
    User removed account
    User removed account  
    s1misza
    Level 11  
    dj-MatyAS wrote:
    Regulamin p.14 Kolega czytał?
    Jeśli nie - zapraszam do lektury, jeśli tak - proszę napisać jakie czynności diagnostyczne zostały przez Kolegę podjęte.
    Pozdrawiam.

W ramach odpowiedzi na pytanie powyżej:
    Tak, kolega regulamin czytał. Pragnę nadmienić, iż nie ma obowiązku uczenia się całych regulaminów na pamięć spośród milionów forów. Jednakże znam zasady panujące na forach internetowych. A jeśli już mowa o regulaminach to nie jest to dział na tematy inne niż Audio Serwis, prawda kolego?

Wykonane czynności diagnostyczne:
    - sprawdzenie oraz czyszczenie złącz na taśmach, łączących układ napędu z głównym układem sterowania;